وقتی هندرسون خودش را بهترین گزینه کاپیتانی لیورپول می داند

وقتی هندرسون خودش را بهترین گزینه کاپیتانی لیورپول می داند

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم لیورپول، علیرغم تردیدهایی که فصل گذشته در برای کاپیتانی این تیم باسابقه داشت، اکنون معتقد است که می تواند به عنوان کاپیتان تیم انجام وظیفه کند.  

به گزارش وب سایت نود، جوردن هندرسون که فصل گذشته برای قبول کاپیتانی لیورپول دچار تردید بود، اما اکنون با جدیت از آمادگی خود برای پذیرش این وظیفه سنگین می گوید.

این بازیکن ملی پوش انگلیسی در نخستین فصل حضورش در آنفیلد با مصدومیت های متعددی مواجه بود و تنها در 17 بازی لیگ به میدان رفت. هندرسون در مورد وضعیت فصل گذشته خود می گوید:

به دلیل حضور نصف و نیمه در ترکیب تیم نمی توانستم این وظیفه را بر عهده بگیرم و در این باره تردید داشتم. هرگز به این مسئله فکر هم نکرده ام که کاپیتانی تیم را نمی خواهم بلکه در برخی مقاطع فصل گذشته دور از میادین بودم و بازی نمی کردم؛ به همین علت برای قبول این وظیفه سنگین دچار تردید بودم. عملاً نمی توانستم درون زمین کمکی به تیم بکنم و طبیعی بود که جیمز میلنر به عنوان کاپیتان دوم تیم، این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

هندرسون در مورد شرایط فصل گذشته خودش هم گفت:

دوران مصدومیت بسیار سخت بود. افکار زیادی از سرم می گذشت اما هیچگاه به این مسئله فکر هم نکردم که کاپیتانی تیم بزرگی مثل لیورپول را نمی خواهم. وقتی نمی توانستم حضور ثابت و مستمری در زمین داشته باشم، پس چگونه می توانستم برای تیم مفید بوده و به آنها کمک کنم. اما حالا احساس می کنم دیگر آن شرایط را پشت سرگذاشته و اوضاع بهتری در تیم دارم.

هندرسون 28 ساله که تا آستانه جدایی از لیورپول هم پیش رفته بود، به عنوان بازیکن ثابت در هر سه بازی لیورپول به طور کامل بازی کرده؛ این بازیکن در مورد شرایط خودش در فصل جدید هم گفت:

فکر می کنم هنوز هم جا برای پیشرفت و ارائه بازی های بهتر دارم. رابطه بسیار خوبی با یورگن کلوپ دارم؛ وقتی نظرش در مورد عملکرد خودم در تیم جویا شدم، دیدم نظرات این مربی آلمانی کاملاً بر خلاف حرف های دیگران و نوشته های مطبوعات است. مطمئنم که او هنوز بهترین کیفیت و بالاترین عملکرد مرا ندیده و باز هم می توانم به این روند ادامه دهم.

2081