صحبت های خواندنی امری درباره رویا پردازی هایش، زندگی در پاریس و شوقی بی حد و حصر برای لیگ قهرمانان اروپا

صحبت های خواندنی امری درباره رویا پردازی هایش، زندگی در پاریس و شوقی بی حد و حصر برای لیگ قهرمانان اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - اونای امری، سرمربی اسپانیایی و موفق سابق سویا و فعلی پاریسن ژرمن به صحبت در خصوص نگرشش به فوتبال، رویاهایش، شوق رقابت در لیگ قهرمانان اروپا و زندگی در پاریس پرداخته است.

به گزراش وبسایت نود، اونای امری، سرمربی جدید پاریسن ژرمن، پس از موفقیت و کسب سه عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ اروپا به همراه سویا، رویای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا را در سر می پروراند. امری که تیمش روز سه شنبه در نخستین بازی در برابر آرسنال قرار خواهد گرفت معتقد است عشق به فوتبال مسئله ای حیاتی برای موفقیت هر بازیکن است.

به نقل از وب سایت fourfourtwo، امری در گفت و گویی که با وب سایت یوفا داشت گفت:

من در بیداری رویا دیدن را دوست دارم. دوست دارم ذهنم بر روی چیز های جذاب باز باشد، همان‌طور که همواره به بازیکنانم می گویم در درجه نخست باید فوتبال را دوست داشته باشید. بیش از آن باید برای وظیفه‌تان (درون زمین) شور و حرارت داشته باشید، بنا‌بر‌این وقتی صبح از خواب بیدار می شوی شکر گذار خواهی بود که کاری را انجام می دهی که دوستش داری و می توانی افراد دیگری را هم شاد کنی.

این مهم‌ترین مسئله است. پس از آن، این شغل می تواند تو را به سمت کسب عناوین مختلف هدایت کند. منظورم عناوین شخصی نیست بلکه به عنوان یک تیم که باعث می شود هواداران هم یک دلیل قابل لمس برای لذت بردن داشته باشند. اما این مسیر هرگز عاری از سختی ها نیست چون افراد دیگری هم هستند که دقیقا در پی همان چیز هایی هستند که تو هستی. به خاطر همین کار سختی در پیش است. اما وقتی شور و حرارت برای کارت را حس کنی و دوست داشته باشی، شانست برای یافتن فرمول موفقیت بیشتر می شود.

امری در ادامه به صحبت درباره چالش پذیرفتن هدایت پاریسن ژرمن و جدا شدن از سویا پرداخت. او در این زمینه گفت:

جدا شدن از باشگاه بزرگی مثل سویا و آمدن به یک باشگاه بزرگ دیگر مثل پاریسن ژرمن به خودی خود یک چالش است. هر کدام برتری ها و ضعف های خاص خود را دارند، اما پی اس جی این شانس را به من داد تا از «منطقه امن» خودم خارج شوم. در سویا جاه طلبی زیادی وجود داشت و من آنجا هم می توانستم به پیشرفت ادامه دهم، اما پی اس جی چالشی جدید بود.

کار همان کار است، با این تفاوت که ابتدا باید با زبان آشنا می شدم و سپس راه ارتباط برقرار کردن را پیدا می کردم و با بازیکنانی متفاوت و جدید صحبت و تمرین می کردم. من پیش تر موفقیت کسب کرده ام، اما چالش دقیقا همین است، این‌که بتوانی موفقیت را اینجا هم تکرار کنی. به نظرم تطبیق پذیری خیلی مهم است. وقتی جایی هستی، زندگی روزمره‌ات را میابی، مسائل ابتدایی و نظم، آن موقع است که تطبیق آغاز می شود.

به عنوان مثال؛ پیدا کردن یک کافه برای قهوه خوردن هایی که زیاد هم به کار می آید، یا جایی که بتوانی به سادگی یک نوشیدنی صرف کنی و احساس راحتی کنی، یا گرفتن خانه، یا یاد گرفتن این‌که چطور از خانه به محل تمرین بروی. این‌ها جزئی از پروسه منطبق شدن با شرایط جدید است.

و از اینجا کار آغاز می شود. عادت کردن به بازیکنان، مربیان و کادر فنی هم پروسه خودش را دارد. اما باید زود تطبیق پیدا کرد، چون انتظار می رود که به سرعت نتیجه بگیری. به همین ترتیب نمی توانی با عجله هم همه چیز را خراب کنی.  من از روند پیشروی این پروسه برای خود رضایت دارم. بعد از آشنا شدن با تیم، ارتباط ها و احساس ها خیلی مثبت شده است. حالا باید بیشتر پیش برویم و بفهمیم هر بازیکن چطور است و یک تیم قوی پیرامون این بازیکنان بسازیم.

اونای امری پس از سپری کردن دورانی موفق در سویا، به پاریسن ژرمن پیوست و این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در گروه اول به رقابت با تیم های آرسنال، لودوگورتس و بازل خواهد پرداخت. قهرمان فرانسه، فصل گذشته تحت هدایت لورن بلان در مرحله یک چهارم نهایی برابر منچستر سیتی حذف شد.

1721