صحبت های لاندن داناوان پس از بازگشت دوباره به میادین

صحبت های لاندن داناوان پس از بازگشت دوباره به میادین

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، یک سال و نیم بعد از خداحافظی از فوتبال،  داناوان بار دیگر  بازگشته تا در 6 بازی پیش روی لیگ به لس آنجلس کمک کند.

 

در حالیکه در گذشته او مرد اول خط حمله ی بروس آرنا بود اما حالا او باید نیمکت نشین بازیکنانی چون جیووانی دوس سانتوس شود.

 

داناوان می داند که مدتی طول می کشد تا به فرم سابق خود بازگردد اما او از بازگشت به تیم خوشحال است.

به نظرم 4 هفته طول می کشد تا به آماده ی بازی شوم اما فعلا نیاز به بازی در ترکیب اصلی ندارم. می توانم 15 یا 20 دقیقه یا حتی 30 دقیقه بازی کنم و تیم را به پیروزی برسانم این عالی است. وقتی اینجا هستم یعنی آماده ی بازیم و بروس هم مرا می خواهد. این برای تیم خوب است.

 

مطمئنم که بعد از گذشت زمان به فرم خوبم باز می گردم و دوباره قوی می شوم اما بخشی از این روند هم روانی است. حس رهایی و با نشاطی دارد و فشاری روی من نیست. فقط برای کمک آمده ام و این کار برایم هیجان انگیز و جالب است.

داناوان در مدت دوری از میادین از فرم خود دور شده است اما او تا قبل از مصدومیت های متعدد بازیکنان ال ای گلکسی به بازگشت به تیم فکر نکرده بود.

باور کردنش برای مردم سخت است اما من خیلی خوشحال بودم (بعد از خداحافظی). در اولین سال دوری از فوتبال من هیچ فوتبالی را نگاه نکردم فقط می خواستم رهایش کنم اما امسال مسابقات زیادی را دیدم و دوست داشتم به این ورزش بازگردم شاید از راه مربی گری و یا هر راه دیگری.

 

هرگز نمی خواستم دوباره بازی کنم هرگز نمی خواستم حتی در خانه این بازی را انجام دهم حتی در خانه توپ فوتبال هم ندارم. هیچ میلی به بازی نداشتم و فوتبال تا مدت زیادی بخش بزرگی از زندگی من بود اما من می خواستم از آن بیرون بیایم.

 

در نهایت اما متوجه موضوع شدم. در این بخش از زندگیم دوست ندارم به بیرون برم و یک توپ را این ور و آن ور ببرم اما عاشق این هستم تا بخشی از تیمی باشم که بعد از نود دقیقه همدیگر را می بینند و می گویند آره! انجامش دادیم! بازی رو بردیم!

 

عاشق این حس هستم به خصوص وقتی با جوان تر ها بازی می کنم عاشق حس هیجان آن ها هستم. داناوان تنها بازیکنی است که 6 بار ام ال اس کاپ را لمس کرده است دو بار با سن خوزه و چهار بار با گلکسی او رکورد بیشترین گل و پاس گل تاریخ این مسابقات هم در دست دارد.

 

مرد 34 ساله موفقیت های زیادی را در اواخر دوران حرفه ای خود به دست آورد به خصوص در زمانی که به بازی تیمی بیشتر روی آورد و امیدوار است به روزهای خوب خود بازگردد. داناوان سابقه بازی در بایرن مونیخ، بایر لورکوزن و اورتون را در کارنامه ی خود دارد.

در جوانی همه چیز درباره ی خودم بود می خواستم گل بزنم می خواستم پاس گل بدهم و می خواستم هر روز بازی کنم. اما حالا سن من بالاتر رفته است و عاشق پیروزی ام. از حس پیروزی خوشم می آید.

 

در چهار سال پایانی من خیلی عالی بازی نکردم اما سه بار قهرمان شدیم هدف من همین است و می خواهم به تیم اینگونه کمک کنم و حس خوبی دارم.

 

هیچ فشاری روی من نیست و لذت بخش است در حقیقت تنها می خواهم به تیم کمک کنم و اگر به یک جام دست پیدا کنیم عالی می شود.

گفتنی است گلکسی رده ی چهارم کنفرانس غرب را در اختیار دارد و البته یک بازی کمتر از رئال سالت لیک انجام داده است و در صورت پیروزی یا تساوی در مقابل اورلاندو سیتی به رده ی سوم می رسند.