انریکه: مسی تعیین می‌کند چند دقیقه بازی کند

انریکه: مسی تعیین می‌کند چند دقیقه بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در لالیگا مقابل آلاوس مغلوب شده، فردا در نوکمپ و در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان فصل جاری باید به مصاف سلتیک برود؛ تیمی که ماه گذشته در بازی های پیش فصل موفق به شکست 3-1 آن شد. سرمربی بارسا در نشست خبری امروز با سوالات زیادی مواجه شد که چکیده آن در زیر می آید:

سلتیک:" بازی پیش فصل برابر این تیم به کمک ما خواهد آمد هرچند که آن یک بازی دوستانه و تقریبا کم اهمیت بود. با این حال معتقدم نسبت به ایده های مربی این تیم شناخت خوبی پیدا کرده ایم. سلتیک یک تیم متحد و یکپارچه است که فوتبال خوبی ارائه می دهد. برای ما کسب سه امتیاز از اولین بازی و شروع خوب در لیگ قهرمانان اهمیت بالایی دارد؛ به خصوص که در لالیگا بازی خودمان را باخته ایم."

وضعیت مسی:" هم او و هم من دوست داریم همه بازی ها برای ما 90 دقیقه بازی کند. در اینگونه مواقع که بازیکنی مصدوم می شود، خود او و حسش شرط اول را دارند. اگر مسی احساس کند می تواند بازی کند، پس به او میدان خواهم داد. هر روزی که بازی داریم، این خود مسی است که تصمیم می گیرد چند دقیقه می تواند برای ما بازی کند."

تراشتگن:" او امروز با ما بدون مشکل تمرین کرد که خبر خوبی برای همه بود با این حال در مورد دروازه بان اصلی فردا تصمیم گیری خواهم کرد."

وضعیت روحی تیم:" امیدوارم شکست برابر آلاوس تاثیری روی روحیه بازیکنان نگذاشته باشد. این مساله پس از بازی با سلتیک مشخص خواهد شد. باید در دفاع و انتقال توپ در زمین بهتر از بازی قبلی باشیم. در خیلی از زمینه ها باید بهتر شویم."

قهرمانی در چمپیونزلیگ:" در حال حاضر فقط به بازی فردا فکر می کنم و اگر قرار است روی چیزی تمرکز داشته باشم، آن بازی با سلتیک است."

شکست برابر آلاوس:" دوست ندارم هرگز شکست بخوریم اما باختن حتی برای تیمی مثل بارسلونا نیز اجتناب ناپذیر است. بارسا در چند سال اخیر نتایجی استثنایی گرفته اما حتی این هم باعث نمی شود ما شکست نخوریم. البته معتقدم گذشت زمان، ارزش کار بارسلونا را بیشتر نشان خواهد داد."

سیلسن:" او را در مقابل آلاوس خوب دیدم. به همین دلیل هم او را جذب کردیم. او در اولین بازی خودش خوش شانس نبود ولی آرامش خاطر دارد و در همان مسیری است که می خواهیم."

صحبت های رونالدو علیه ژاوی:" هیچگاه علاقه ای به صحبت در مورد این مسائل حاشیه ای نداشته ام و تمرکزم روی فوتبال و بازی با سلتیک است."