گواردیولا: با این وضع بازی کردن نمی‌توانیم با بهترین تیم‌های اروپا رقابت کنیم

گواردیولا: با این وضع بازی کردن نمی‌توانیم با بهترین تیم‌های اروپا رقابت کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی از حضور سرخیو آگوئرو در بازی مقابل مونشن گلادباخ خبر داد.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا در آستانه بازی فردا شب مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان به شاگردانش هشدار داده که با حریف قدرتمندی بازی خواهند کرد.

گواردیولا به نقل از وبسایت رسمی باشگاه منچستر سیتی در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی فردا شب مقابل بروسیا مونشن گلادباخ گفت:

آگوئرو مشکلی برای حضور در این بازی ندارد. گوندوغان هر روز بهتر می شود. کمپانی هم چنین وضعیتی دارد و به خوبی تمرین می کند. هر دو تقریبا آماده هستند تا به ما برای 6 بازی آینده در طی 18 روز کمک کنند.

ما کارهای خوب و بدی در دربی انجام دادیم اما این بازی در نهایت تنها 3 امتیاز داشت. البته که خوشحالیم اما باید پیشرفت کنیم. بروسیا تیم بسیار شجاعی است و مربی شجاعی هم دارد. آن ها یکی از بهترین تیم های اروپا هستند. ما با قرعه دشواری روبرو شدیم چون به جز بارسلونا که همه از قدرت آن ها آگاه هستند باید با مونشن گلادباخ هم بازی کنیم.

بازیکنان گلادباخ بسیار باهوش هستند. بازیکنان بسیار هجومی دارند. با 5 بازیکن پشت خط هافبک ما بازی می کنند و استاد ضد حمله هستند. مثل دیگر تیم های آلمانی در ضد حملات بسیار خوب کار می کنند. دروازه بان خوبی دارند که به خوبی بازی را می خواند و پاس می دهد. مونشن گلادباخ واقعا تیم خوبی است.

نشستن روی نیمکت مربیگری بارسلونا و بایرن مونیخ به خاطر تاریخ شان واقعا لذت بخش بود. آن ها به رسیدن به مرحله نیمه نهایی عادت دارند اما من سیتی چنین تاریخی ندارد. مانچینی به ما کمک کرد تا قدم نخست را برداریم و مانوئل با رسیدن به نیمه نهایی کار واقعا خوبی انجام داد. پیگرینی بدشانس بود که دو بار با بارسلونا برخورد کرد. آن ها قدرتمندترین تیم دنیا هستند.

ما هنوز فاصله زیادی با تیمی که به دنبال ساخت آن هستیم تا بهترین تیم ها رقابت کند داریم. باید پیشرفت کنیم. تا الان در لیگ نتایج خوبی گرفتیم اما با این وضع بازی نمی توانیم با بهترین تیم های اروپا رقابت کنیم. ما هنوز اماده رقابت با بهترین تیم ها نیستیم اما تنها دو ماه است که کارمان را شروع کردیم پس زمان برای پیشرفت کردن داریم.