پیش بازی منچسترسیتی - مونشن گلادباخ؛ پپ به دنبال هفتمین پیروزی پیاپی

پیش بازی منچسترسیتی - مونشن گلادباخ؛ پپ به دنبال هفتمین پیروزی پیاپی

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی در شش بازی رسمی قبلی خود پیروز شده است.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی در حالی اولین بازی خود را در این فصل از لیگ قهرمانان مقابل بروسیا مونشن گلادباخ برگزار می کند، که در شش مسابقه رسمی این فصل خود به پیروزی رسیده است. تیم پپ با کسب 4 برد در لیگ برتر انگلیس، صدرنشین مقتدر لیگ جزیره هستند. آنها با کسب پیروزی در دربی شهر منچستر، با روحیه ای خوب پای به این مسابقه می گذارند.

منچسترسیتی فصل قبل دو بار با گلادباخ در مرحله گروهی بازی کرد که در هر دو مسابقه موفق به شکست این تیم شد. سیتیزن ها فصل گذشته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدند که این اتفاق برای اولین بار رقم می خورد.

آگوئرو که در دربی شهر منچستر به دلیل محرومیت غایب بود و دو بازی بعدی تیمش را هم در جزیره از دست می دهد، در مسابقه با گلادباخ می تواند برای سیتی به میدان برود. فابین دلف و فرناندو هر دو به دلیل مصدومیت در تمرین روز دوشنبه منچسترسیتی شرکت نکردند.

کمپانی کم کم آماده بازی می شود ولی بعید است بتواند در این مسابقه برای سیتی به میدان برود، اما انتظار می رود گوندوغان بعد از رهایی از مصدومیت، برای اولین بار با پیراهن تیم جدیدش بازی کند. در سمت مقابل نیز غیبت پاتریک هرمن، دومینگز و دوکوره قطعی است.

گواردیولا در توصیف گلادباخ، آنها را تیمی شجاع می داند که مربی پر جراتی هم روی نیمکت خود دارند. پپ گلادباخ را یکی از بهترین تیم های حال حاضر اروپا می داند و به بازیکنانش هشدار داده است که مراقب رقیب آلمانی باشند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و ارقام بازی:

گلادباخ در شش جدال مقابل تیم های انگلیسی، فقط یک بار پیروز شده است: پیروزی 3-2 مقابل آرسنال در جام یوفا 1996.

منچسترسیتی این فصل برای ششمین فصل متوالی حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند.

گلادباخ برای دومین فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا می کند.

آگوئرو 5 بازی است که در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده است، این بدترین آمار او از سال 2012 است. مهاجم آرژانتینی بین نوامبر 2011 تا اکتبر 2012، در پنج مسابقه پیاپی موفق به گلزنی نشده بود.

منچسترسیتی در پنج مسابقه از هفت بازی اخیرش در لیگ قهرمانان، موفق به ثبت کلین شیت شده است.

گلادباخ در 4 بازی قبلیش در لیگ قهرمانان اروپا، در هر مسابقه، حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

2021