اسکولز: دنی بلیند به درد ترکیب اصلی منچستر یونایتد نمی خورد

اسکولز: دنی بلیند به درد ترکیب اصلی منچستر یونایتد نمی خورد

وبسایت رسمی برنامه نود - پل اسکولز ستاره سابق منچستر یونایتد نسبت به حضور مدافع هلندی در ترکیب بازیکنان ژوزه مورینیو انتقاد کرد و گفت هنوز نمی توانم دلیل حضور این مدافع میانی را درک کنم.

به گزارش وب سایت نود، پل اسکولز که ظاهراً اعتقادی به حضور دیلی بلیند در ترکیب ثابت منچستر یونایتد ندارد، تأکید کرد نظر بسیاری از فوتبال دوستان اینست که بلیند نباید به عنوان مدافع ثابت منچستر به میدان برود.

دیلی بلیند 26 ساله تا پایان هفته چهارم این فصل در تمامی دقایق به میدان رفته و این در حالیست که مورینیو در این پست کریس اسمالینگ را هم در اختیار دارد و می تواند از این بازیکن هم در مرکز خط دفاعی تیمش استفاده کند. بنا بر گزارش Manchester Evening News، پل اسکولز ضمن تمجید از عملکرد دیلی بلیند و اریک بایی بازیکن جدید یونایتد، به این مسئله تأکید داشت:

بلیند در منچستر یونایتد بهتر است هافبک دفاعی باشد تا دفاع وسط؛ اما این مدافع هلندی تا اینجای فصل زوج بسیار عالی برای اریک بایی بوده و به همین خاطر دلیل عدم حضور کریس اسمالینگ در ترکیب مورینیو را درک نمی کنم.

اسکولز در پایان به نقاط ضعف دیلی بلیند هم اشاره ای داشت و گفت:

تا پایان بازی های هفته چهارم، بلیند در نبردهای تن به تن خیلی موفق عمل نکرده است. دلیل این نقطه ضعف بلیند هم اینست که او به لحاظ جسمانی توانایی ارائه بازی های خوب در لیگ برتر انگلیس را ندارد و خیلی از هواداران و طرفداران منچستر یونایتد عقیده دارند که بلیند بالاخره از ترکیب ثابت تیم کنار گذاشته خواهد شد. مثلاً دیدار برابر منچستر سیتی را در نظر بگیرید که این مدافع هلندی مأمور مهار بازیکن پرتحرک و سرعتی مثل کوین دی بروینه باشد. به نظر منچستر سیتی کریس اسمالینگ زوج بهتری برای اریک بایی خواهد بود.

تیم فوتبال منچستر یونایتد تا پایان هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، با 9 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

2081