کاسمیرو: زیدان می داند که شکست نخواهد خورد؛ خود را فدای رئال مادرید می کنم

کاسمیرو: زیدان می داند که شکست نخواهد خورد؛ خود را فدای رئال مادرید می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - کاسمیرو، هافبک تیم رئال مادرید عنوان کرد که زین الدین زیدان می داند که ناکام نخواهد شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، کاسمیرو در مصاحبه با Marca، در آستانه دیدار فردا شب مقابل اسپورتینگ لیسبون از اعتماد به نفس زیدان و مدیریت بازیکنان از سوی او صحبت کرد.

در اوج رؤیا های خود، وقتی که در ژانویه سال 2013 با رئال مادرید قرارداد امضا کردی، می توانستی تصور کنی که به یکی از مهره های بی چون و چرای ترکیب زیدان تبدیل خواهی شد؟

اولاً من فکر نمی کنم که جایگاه بی چون و چرایی در ترکیب تیم داشته باشم، و حس بازیکنی را دارم که سعی می کند به تیم کمک کند تا به اهداف خود برسد. بسیاری از مردم شاید فکر کنند که من در رؤیا زندگی می کنم و من هم هر روز به خاطر اتفاقاتی که در زندگی رخ می دهد، خدا را شکر می کنم. هر کودک و هر بازیکنی در دنیا آرزوی پوشیدن پیراهن رئال مادرید را دارد و من احساس می کنم ممتاز هستم. پاسخ من به این فرصت، این است که با جان و دل برای این پیراهن بازی کنم.

به من بگو که شروع کار در مادرید سخت بود؟

از روزی که قدم به والدبباس گذاشتم، می دانستم که به بزرگترین باشگاه دنیا رسیده ام. هر تغییری همیشه سخت است اما با نامزدم به اینجا آمدم و حالا او همسر من است و در این مدت یکی از حامیان بزرگ من بوده است. وقتی به مادرید رسیدم حس کردم که یک رؤیا است که نمی خواهم از آن فرار کنم.

وقتی شنیدی که چند تیم می خواهند برای به خدمت گرفتن تو بالای 50 میلیون یورو هزینه کنند چه فکر کردی؟

اینکه هیچوقت نمی خواهم اینجا را ترک کنم. من و خانواده ام در مادرید و این باشگاه خیلی خوشحالیم - برای من فکر کردن به تیمی دیگر و اینکه چه مقدار پول می توانم در جا های دیگر به دست آورم غیرممکن است.

همه چیز از مورینیو و دیدار مقابل رئال بتیس شروع شد. به یاد می آوری که سرمربی پرتغالی در اولین بازی به تو چه گفت؟

او اعتماد به نفس زیادی به من داد، و به من گفت که بازی معمول خود را انجام دهم. ژوزه سبک بازی من را خیلی خوب می شناخت و در پایان بازی به من تبریک گفت. تا ابد قدردان آن اعتماد خواهم بود.

دو مثلث شاخص در تیم رئال مادرید وجود دارد. BBC و تو در کنار مودریچ و کروس. در مورد آنها به من بگو...

BBC به سادگی می توان گفت که جادویی است، چون اغلب آنها طوری بازی می کنند و گل می زنند که من هم لذت می برم. و در مورد خودم، مودریچ و کروس باید بگویم که تحسین برانگیز است - لوکا در پاسکاری بی نقص است، و خطوط دفاعی را هم به خوبی می شکند و شوت های قابل توجهی هم دارد. من عاشق تماشای بازی او هستم. نحوه سازماندهی بازی از سوی کروس هم بسیار راحت است. او قبل از اینکه صاحب توپ شود یک صفحه شطرنج در ذهن خود تداعی می کند و قبل از آن چند حرکت بعدی خود را پیش بینی می کند.

آنها می گویند که با حضور تو در کنارشان، بازی بهتر می شود و راحت تر می توانند توانایی های خود را بروز دهند...

من از فدا کردن خود برای هم تیمی هایم لذت می برم چون می دانم که با تلاش من، آنها آزاد می شوند تا موقعیت گل ساخته و گلزنی کنند. نمی دانید که وقتی توپ ربایی می کنم و مورد تشویق برنابئو قرار می گیرم، چقدر لذت می برم. به محض ورود به مادرید در مورد خوانیتو گویو بنیتو شنیده بودم... امیدوارم روزی سال ها بعد، مردم در مورد کاسمیرو هم آنطور صحبت کنند.

باشگاه مدعی است ک بهترین بازیکن شماره '5' دنیا، یعنی کاسمیرو را در اختیار دارد:

در این مورد مطمئن نیستم اما آنچه باشگاه می تواند به رخ بکشد، این است که آنها بازیکنی دارند که حاضر است هر روز خود را فدای منافع رئال مادرید کند. می دانم که بازی برای این باشگاه چه معنایی دارد و من باید در داخل و خارج زمین یک الگو باشم. نمی توانم ناکام باشم، هیچ حسی بهتر از پوشیدن پیراهن رئال مادرید وجود ندارد.

به نظر می رسد که هر روز بهتر می شوی، و مسیر غیرقابل توقفی را طی می کنی...

فکر می کنم با حضور بهترین بازیکنان در کنارم، هر روز خیلی رشد می کنم. هم تیمی های من آنقدر خوب هستند که باعث می شود به خودتان فشار بیاورید و بدیهی است که هر بازیکنی این پیراهن را به تن کند در قامت یک فوتبالیست رشد زیادی می کند.

برنابئو و لیگ قهرمانان اروپا. چیزی دیدنی تر و جذاب تر از این وجود دارد؟

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو لیگ قهرمانان اروپا را تحسین می کند و در شب هایی مثل این، ورزشگاه به یک محل جادویی خالص تبدیل می شود.

آیا امسال می توانید همه عناوین را فتح کنید؟

ما بهترین ترکیبی را در اختیار داریم که من تابه حال دیده ام، بازیکنان با کیفیت بسیار زیادی وجود دارند که این تیم با حضور آنها می تواند تمام مسیر را در همه تورنمنت ها طی کند.

وی در پایان راجع به زیدان هم گفت:

او می داند که شکست نخواهد خورد. شما از هر مکالمه ای با او، چیز های جدیدی یاد می گیرید - این منحصر به فرد است. شخصاً باید خیلی از او تشکر کنم که تا این حد به من اعتماد کرد و اجازه داد که بخشی از ترکیب تیم باشم. او به همه ما تواضع بخشیده است و باید قدردان او باشیم!

1771