پیش بازی یوونتوس - سویا؛ آلگری به دنبال حفظ رکورد 100% پیروزی

پیش بازی یوونتوس - سویا؛ آلگری به دنبال حفظ رکورد 100% پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس می خواهد فصل جدید لیگ قهرمانان را هم با برد آغاز کند.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس چهارشنبه شب در اولین بازی خود در گروه هشتم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف سویا خواهد رفت. این مسابقه در ورزشگاه یوونتوس استادیوم و با قضاوت دنیس آیتکین از آلمان انجام خواهد شد. در دیگر بازی گروه هشتم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، لیون به مصاف دیناموزاگرب خواهد رفت.

محل برگزاری بازی

یوونتوس قهرمان فصل گذشته سری آ، فصل جدید را هم خوب شروع کرده است و از هر سه بازی خود، تمام امتیازات ممکن را کسب کرده است. در سمت مقابل، سویا به عنوان قهرمان لیگ اروپا، راهی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا شده است. خورخه سمپائولی سرمربی جدید سویا، در شروع کارش در تیم اسپانیایی خوب کار نکرد. او دو سوپرجام را از دست داد ولی در سه بازی ابتدایی لیگ، هفت امتیاز کسب کرده است. جالب اینجاست که در لیگ هم قدری عدم ثبات در کار تیم سمپائولی مشاهده می شود، در بازی اول آنها در لیگ، ده گل به ثمر رسید، اما در دومین بازی، گلی وارد دروازه ها نشد.

یوونتوس در این بازی، مارکیزیو و استورارو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. لیش اشتاینر هم به دلیل عدم حضور در فهرست تیم برای لیگ قهرمانان، در این بازی حضور نخواهد داشت.

در آن سمت، ترمولیناس، سوریا و کرون دلی به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود و کولوجیچاک هم به دلیل دریافت کارت قرمز، از حضور در این بازی محروم است.

ترکیب احتمالی دو تیم

یوونتوس در هفده بازی قبلی خود در رقابت های اروپایی در خانه شکست نخورده است. آخرین باخت آنها به آپریل 2013 برمی گردد.

دو تیم فصل گذشته نیز در مرحله گروهی با یکدیگر رقابت کردند که یوونتوس در خانه موفق شد سویا را دو بر صفر شکست دهد، بازی برگشت نیز 1-0 به سود سویا پایان یافت، در فصل قبل، یوونتوس در نهایت در رده دوم قرار گرفت و سویا نیز با قرار گرفتن در رده سوم، راهی لیگ اروپا شد.

دو تیم یک بار هم در سال 2009 به مصاف هم رفتند که آن مسابقه با برتری 2-1 یوونتوس پایان یافت.

2021