لژیا ورشو 0-6 دورتموند؛ شروع کوبنده زنبورها با گلزنی گوتسه

لژیا ورشو 0-6 دورتموند؛ شروع کوبنده زنبورها با گلزنی گوتسه

وبسایت رسمی برنامه نود - لژیا ورشو در اول لیگ قهرمانان اروپا میزبان بوروسیا دورتموند بود.

به گزارش وبسایت نود، لژیا ورشو بعد از آنکه لهستان بعد از 20 سال نماینده ای در لیگ قهرمانان اروپا نداشت امسال توانست مجوز حضور در این بازی ها را کسب کند و در اولین بازی میزبان نایب قهرمان فصل گذشته آلمان باشد.

بازی در نیمه اول با برتری کامل دورتموند همراه بود. بازیکنان این تیم از ابتدای بازی با تحت فشار گذاشتن حریف سعی در باز کردن دروازه حریف در همان دقایق ابتدایی بود و در این امر موفق عمل کردند. دقیقه 7 ماریو گوتسه توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. بعد از این گل حملات دورتموند ادامه داشت و در دقایق 15 و 17 توسط سوکراتیس و بارترا به گل ها بعدی دست یافتند. در ادامه نیمه اول چند موقعیت جدی دیگر توسط بازیکنان دورتموند روی دروازه لژیا خلق شد که ضربات اوبامیانگ و سوکراتیس راهی به درون دروازه نیافتند.

نیمه دوم هم با برتری دورتموندی ها آغاز شد و دوباره بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی موفق به باز کردن دروازه حریف شدند. در ادامه بازی برتری دورتموندی ها حفظ شد و بازیکنان این تیم ضمن خلق چندین موقعیت دیگر و در دست داشتن جریان بازی دو بار دیگر دروازه حریف را باز کنند.

شرح گل ها

دقیقه 5: سانتر ارسالی عثمان دمبله از سمت راست با ضربه سر ماریو گوتسه بدل به گل اول بازی شد.

دقیقه 15: ضربه آزاد پشت محوطه جریمه لژیا توسط رافائل گوئریرو روی دروازه سانتر شد و سوکراتیس با جایگری خوب در تیر 2 به راحتی و با ضربه سری دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 17: ضربه آزاد گوئریرو با دفع ناقص دروازه بان لژیا همراه بود و در برگشت و روی ریباند بارترا دیگر مدافع میانی دورتموند هم موفق به گلزنی در این دیدار شد.

دقیقه 51: روی حرکت سریع اوبامیانگ دمبله در موقعیت خوبی قرار گرفت ولی ضربه او به مدافعیت لژیا برخورد کرد. در ریباند گوئریرو با ضربه ای دقیق چهارمین گل بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 76: گونزالو کاسترو دقایقی بعد از ورودش به زمین گلزنی کرد. پاس عرضی پولیسیچ در تیر دو به کاسترو رسید و او به راحتی از مقابل دروازه پنجمین گل تیم آلمانی را به ثمر رساند.دقیقه 87: پاس کاسترو مهاجم گابنی دورتموند را در موقعیت تک به تک قرار داد و اوبامیانگ با ضربه چیپ توانست به شکلی زیبا ششمین گل را وارد دروازه تیم لهستانی کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی 

7899