هشت پای ایرانی نتیجه دربی را پیش بینی کرد

هشت پای ایرانی نتیجه دربی را پیش بینی کرد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنان فعلی استقلال و پرسپولیس مثل گذشته یاغی نیستند و الان در ترکیب 2 تیم بازیکن جنجالی وجود ندارد. 

علی بداوی که با حضور در برنامه نتیجه چند مسابقه در هفته پنجم لیگ برتر را درست پیش بینی کرد، حالا در گفت و گو با کاپ به پیش بینی اتفاقات دربی 83 پرداخته است. او که بعد از پیش بینی ها صحیح خود لقب هشت پای ایرانی را به خود گرفته، درباره دیدار فردای استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم بازی سختی برای هر 2 تیم باشد. پرسپولیس می خواهد در ادامه روند رو به رشد خود ببرد و از آن سو هم استقلال در شرایط جالبی قرار ندارد و می خواهد هر طور شده، پیروز شود.

وی افزود: من پیش بینی می کنم که بازی به خاطر همین حساسیت ها صفر – صفر مساوی می شود و هیچ کدام از بازیکنان موفق به گلزنی نمی شوند.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره اینکه این مسابقه اخراجی خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: فکر نمی کنم اخراجی داشته باشد. بازیکنان فعلی استقلال و پرسپولیس مثل گذشته یاغی نیستند و الان در ترکیب 2 تیم بازیکن جنجالی وجود ندارد. قدیم دربی مثل یک جنگ بود و اخراجی هم زیاد داشت.

بداوی در پایان در پاسخ به این سوال که احتمال برکناری منصوریان را چقدر می داند، بیان داشت: علی منصوریان بازیکن بزرگی بوده و الان هم مربی بزرگی است. من فکر نمی کنم با نتیجه مساوی دربی منصوریان برکنار شود. به او فعلا مهلت می دهند و این مربی می تواند تیمش را از بحران در بیاورد. فکر می کنم حقش باشد که حداقل یک فصل سرمربی استقلال بماند.