مونتلا: بازیکنان میلان باید برانگیخته و مشتاق برای کسب پیروزی باشند

مونتلا: بازیکنان میلان باید برانگیخته و مشتاق برای کسب پیروزی باشند

وبسایت رسمی برنامه نود - مونتلا از بازیکنانش خواسته کاملاً آماده دیدار با سمپدوریا باشند.

به گزارش وبسایت نود، تیم فوتبال میلان جمعه شب به مصاف سمپدوریا خواهد رفت. سرمربی روسونری ها پیش از دیدار مقابل تیم سابقش، بازیکنان میلان را تهییج کرده است:

جمعه شب و بعد از پایان بازی، پاسخم را از تیمم می گیرم. می خواهم ببینم واکنش بازیکنان چیست. من به دنبال، مسئولیت پذیری، غرور، اشتیاق، جنبه های تاکتیکی و تکنیکی در بازیکنان هستم. بازیکنان تیم از شکست روز یکشنبه بسیار ناراحت هستند و این غم هنوز هم در بین آن ها وجود دارد، اما آن ها در پی این هستند تا در بازی جمعه شب، اشتیاق و انگیزه خود را نشان دهند.

آیا بعد از آن شکست به تیم سخت گرفتم؟ در این مورد صحبتی نمی کنم. بعضی چیزها را هرگز نمی توان در جمع عمومی گفت. پیشنیه میلان را می شناسم، ما باید پیشرفت کنیم و برای این کار باید سخت تلاش کنیم و از نظر تاکتیکی بهتر شویم. در شرایط بحرانی، نقش بازیکنان باتجربه مهم جلوه می کند. من نگران نیستم، چرا که حتی در بازی روز یکشنبه هم چیزهای مثبتی را در بازیکنانم دیدم.

میخواهم با میلان در اروپا باشم. دلم برای اروپا تنگ شده است، البته باید واقعیت را هم درک کرد. آخرین بازی که از میلان در لیگ قهرمانان اروپا دیدم، مقابل بارسلونا بود. اما می خواهم همراه میلان در لیگ قهرمانان حاضر باشم.

نسبت به اودینزه، تیم سمپدوریا بازی هجومی تری به نمایش می گذارد. باید در این مسابقه شجاع باشیم و خودمان را ثابت کنیم.

2021