پرسپولیس 0 - 0 استقلال / بازگشت به دوران تساوی بدون گل

پرسپولیس 0 - 0 استقلال / بازگشت به دوران تساوی بدون گل

وبسایت رسمی برنامه نود -  دربی هشتاد و سوم تا پایان دقیقه 90 با تساوی بدون گل در حال پیگیری است.

به گزارش وبسایت نود ،  دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که هشتاد و سومین مصاف دو تیم در تاریخ بود، از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و این دیدار با تساوی صفر - صفر خاتمه یافت.

در این دیدار شاگردان برانکو با ترکیب علیرضا بیرانوند، محسن‌ ربیع‌خواه، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی به میدان آمده است.

همچنین شاگردان منصوریان با ترکیب سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، هرائر مگویان، رابسون جانواریو، سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، فرشید باقری، جابر انصاری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و کاوه رضایی به میدان آمده است.

دقایق حساس

دقیقه 1: سانتر خوب علی علیپو از سمت راست را مدافعان استقلال برگشت دادند.

دقیقه 7:ضربه آزاد زیبای کاوه رضایی را بیرانوند دفع کرد.

دقیقه 18: پاس زیبای علیپور به طارمی رسید که ضربه سر ضرب طارمی با برخورد به رابسون بازگشت و یک موقعیت فوق العاده خطرناک از دروازه استقلال دور شد.

دقیقه 24: ضربه آزاد چسبیده به محوطه برای پرسپولیس را محسن مسلمان به دیوار دفاعی کوبید و در برگشت علیپور ضربه ای ناقص به توپ زد که مهدی طارمی از شش قدم توپ را به شکل عجیبی به بیرون زد !

دقیقه 43: حرکت از سمت راست علیپور به طارمی رسید که با یک چرخش توپ را برای عالیشاه فرستاد که شوت عالیشاه با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه 47:اشتباه عجیب جلال حسینی و بیرانوند در محوطه شش قدم توپ را در اختیار کاوه رضایی قرار داد که رضایی با بی دقتی این توپ را از دست داد.

دقیقه 60:سانتر امید عالیشاه را مهدی طارمی به بیرون فرستاد.

دقیقه 68: ضربه زمینی علیپور را مهدی رحمتی با آسانی به آغوش کشید.

دقیقه 71: سانتر زیبای امید عالیشاه را طارمی با بی دقتی به بیرون فرستاد.

دقیقه 72:سانتر خسرو حیدری را کاوه رضایی به بدترین شکل ممکن به بیرون فرستاد.

دقیقه 73: پاس در عمق طارمی پشت مدافعان استقلال علیپور را با دروازبان استقالل تک به تک کرد که تکل حسینی توپ اول را خراب کرد و توپ پله شده را علیپور به آسمان کوبید.

دقیقه 79:سانتر فرشید باقری با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد که به خطرناکترین شکل ممکن به بیرون رفت.

دقیقه 86: مدافعان استقلال در فاصله ۲۰ متری دروازه خودی روی محسن مسلمان خطا کردند و یک ضربه ایستگاهی به حریف تقدیم کردند. این ضربه به صورت خطرناکی ارسال شد اما جلال حسینی در یک قدمی دروازه به توپ نرسید.

دقیقه 90: رابسون از مقابل دروازه خودی توپ را به خوبی به کرنر فرستاد و اجازه نداد که طارمی به توپ ضربه بزند.

دقیقه 92: پریموف دروازه استقلال را باز کرد اما داور معتقد بود گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

2020