فهرست بازیکنان تیم ملی آرژانتین اعلام شد؛ دعوت هیگواین به تیم ملی پس از درخشش در یوونتوس

فهرست بازیکنان تیم ملی آرژانتین اعلام شد؛ دعوت هیگواین به تیم ملی پس از درخشش در یوونتوس

وبسایت رسمی برنامه نود - فهرست اسامی بازیکنان تیم ملی آرژانتین جهت دیدار با تیم های پرو و پاراگوئه از رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد.

به گزارش وب سایت نود، ادگاردو بائوزا سرمربی تیم ملی آرژانتین اسامی 22 بازیکن دعوت شده به اردوی آماده سازی این تیم جهت برگزاری دو دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 را اعلام کرد که نام گونزالو هیگواین مهاجم این فصل یوونتوس هم در بین دعوت شدگان به چشم می خورد.

بائوزا در سری قبل که نخستین فهرست خود را پس از انتخاب به عنوان مربی تیم ملی انتخاب و اعلام کرد، از گونزالو هیگواین مهاجم برجسته این کشور دعوت به عمل نیاورد. اما آمادگی بالای هیگواین و بازی های بسیار خوبی که در یوونتوس به نمایش می گذارد، بائوزا را بر آن داشت تا در این مرحله از مهاجم یوونتوس هم برای حضور در دو بازی انتخابی جام جهانی دعوت کند.

ظاهراً در این مرحله آلبی سلسته می تواند از تمام مهاجمان برجسته و اصلی خود در کنار هم استفاده کند. لیونل مسی که چندی پیش و پس از ناکامی در رقابت های کوپا آمریکا از بازی های ملی خداحافظی کرده بود، پس از گفتگوهایی که با بائوزا انجام داد از تصمیم خود صرفنظر کرد اما فقط در دیدار برابر اروگوئه به میدان رفت و تک گل پیروزی بخش تیمش را هم به ثمر رساند. مسی در دیدار برابر ونزوئلا به دلیل مصدومیت غایب بود. اما سرخیو آگرو و گونزالو هیگواین در مرحله قبلی اصلاً به تیم ملی دعوت نشدند، و حالا امیدوارند با بازگشت دوباره به تیم ملی و حضور در کنار لیونل مسی، خط حمله ویران کننده آلبی سلسته را زهردارتر از همیشه به میدان بفرستند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی

دروازه بانها: سرخیو رومرو (منچستر یونایتد)؛ ناهوئل گوژمان (تایگرز)

مدافعان: متئو موساچیو (ویا رئال)؛ فاکوندو رونکالیا (سلتا ویگو)؛ گابریل مرکادو (سویا)؛ نیکلاس اوتامندی (منچستر سیتی)؛ رامیرو فونس موری (اورتون)؛ پابلو زابالتا (منچستر سیتی)؛ مارتین دمیکلیس (اسپانیول)

هافبک ها: لوکاس بیلیا (لاتزیو)؛ خاویر ماسکرانو (بارسلونا)؛ ماتیاس کرانویتر (سویا)؛ اور بانگا (اینتر)؛ آنخل دی ماریا (پاری سن ژرمن)؛ اریک لاملا (تاتنهام)؛ نیکلاس گایتان (آتلتیکو مادرید)

مهاجمین: لیونل مسی (بارسلونا)؛ سرخیو آگوئرو (منچستر سیتی)؛ آنخل کوره آ (آتلتیکو مادرید)؛ پابلو دیبالا (یوونتوس)؛ لوکاس پراتو (آتلتیکو مینیرو)؛ گونزالو هیگواین (یوونتوس)

تیم ملی آرژانتین در روزهای 7 و 12 اکتبر (15 و 20 مهرماه) به ترتیب برابر تیم های پرو پاراگوئه به میدان خواهد رفت. هم اکنون آلبی سلسته با 15 امتیاز از هشت بازی در رده سوم جدول رده بندی تیم های منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد. اروگوئه با 16 امتیاز صدرنشین است و برزیل هم با 15 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آرژانتین در رده دوم قرار دارد.

2081