باکا: فقط در کنار بازیکنان خوب می توانم بازی کنم

باکا: فقط در کنار بازیکنان خوب می توانم بازی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم کلمبیایی میلان تأکید کرد به تصمیم مربی تیم برای نیمکت نشینی مقابل سامپدوریا احترام می گذارد.

به گزارش وب سایت نود، کارلوس باکا مهاجم میلان که با تشخیص مونتلا در دیدار برابر سامپدوریا در ترکیب اصلی روسونری جایی نداشت، در اواسط بازی به جای جیانلوکا لاپادولا به میدان رفت و در دقیقه 85 گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

باکا پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط بازی گفت:

همیشه می خواهم در زمین حضور داشته باشم، اما به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید به تصمیمات سرمربی تیم هم احترام بگذارم. من تمام تلاشم را با هدف بازی کردن و حضور در میدان انجام می دهم. خدا را شکر می کنم که پس از ورود به زمین توانستم برای میلان گلزنی کنم. من همه حرف هایم را در زمین می زنم.

ملی پوش کلمبیایی میلان درباره شایعات مربوط به روابط سردش با مونتلا در طول هفته گذشته به خاطر نارضایتی از پاس های نامناسب هم تیمی هایش، به خبرنگاران اینگونه توضیح داد:

درباره این مسئله با مونتلا صحبت کردم و الان دیگر این مسئله تمام شده. من با بازیکنانی که می توانند به خوبی بازی کنند، بازی خواهم کرد. در دیدار امروز، سوسو پاس های خوبی برای من ارسال می کرد.

در نخستین دیدار از هفته چهارم سری آ، جمعه شب سامپدوریا میزبان میلان بود که این دیدار با تک گل دقایق پایانی باکا به سود میلان خاتمه یافت. 

2081