پوچتینو: بیلسا به من می‌گفت افتضاحی

پوچتینو: بیلسا به من می‌گفت افتضاحی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه تاتنهام در لیگ برتر تا به اینجای کار شکست ناپذیر بوده، در چمپیونزلیگ و در اولین بازی اش در خانه 2-1 مغلوب موناکو شد. حال سرمربی آرژانتینی مدعی شد که تیمش نیاز به برخورد سفت و سخت تری از جان او دارد.

او گفت:" من همیشه از واقعیت خوشم می‌آمد و مربیانم هیچگاه به من د روغ نگفتند. اگر افتضاح بودم، افتضاح بودم ولی گاهی باید به من یادآوری می‌شود. وقتی جوان هستید، باید گاهی واقعیت را بدانید زیرا وقتی در یک حباب قرار گرفته اید، فکر می‌کنید هر باوری که دارید درست است. و گاهی می‌رسد که مردم می‌گویند " بیخیال! چه اتفاقی برای تو افتاده؟"

یک بار بیلسا به من گفت " افتضاح بودی" و من شوکه شده بودم. او دلایل را توضیح داد و به من نشان داد که چرا چنین چیزی به من گفته است. گفت اگر اینطور باشی دیگر نمی‌توانی برای من بازی کنی و همینطور تیم ملی. برایم سخت بود. با گریه به سمت خانه رانندگی کردم ولی پس از آن متوجه شدم که او راست می‌گفت. من اقتضاح بودم، بله افتضاح بودم. پس از آن پیشرفت کردم. به پاری سن ژرمن رفتم. موقعی احساس کردم که ستاره بزرگ تیم هستم و نامم دائما در اخبار است ولی هیچگاه پیشنهاد بزرگتری برایم نیامد."