سوارز: ما انسان هستیم و نیاز به استراحت داریم

سوارز: ما انسان هستیم و نیاز به استراحت داریم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز سوارز در بازی مقابل لگانس تعویض شد و جای خودش را به آلکاسر داد، پس از این دیدار این مهاجم اروگوئه‌ای ضمن رضایت از تصمیم انریکه اعلام کرد که تمامی بازیکنان برای حفظ آمادگی در تمامی مسابقات، نیاز به استراحت دارند.

به گزارش وبسایت نود،  سوارز در این دیدار یک گل زد و دو گل برای هم تیمی‌هایش ساخت و در نیمه دوم جای خودش را به پاکو آلکاسر داد، این مهاجم ضمن ابراز رضایت از عملکرد بارسا در این دیدار ادامه داد که بخاطر تعویض شدنش ناراحت نیست چراکه هر بازیکنی نیاز به استراحت دارد. او در مصاحبه با وبسایت اسپورت اعلام کرد:

از تصمیم لوییز انریکه ناراحت نیستم چرا که من هم انسان هستم و نیاز به استراحت دارد، همانطور که هر بازیکن دیگری هم نیاز به استراحت خواهد داشت.

سوارز ضمن اشاره به باخت عجیب بارسا در هفته گذشته ادامه داد:

مسئله ای که بیش از هر چیز اهمیت دارد کسب 3 امتیاز در این دیدار بود، دوست داریم بازی‌های زیادی انجام دهیم تا ریتم مورد نظرمان را بدست آوریم، پس از شکست مقابل آلاوز، نیاز داشتیم مقابل لگانس حضوری پر قدرت داشته باشیم تا بتوانیم با روحیه مناسبی به دیدار اتلتیکو مادرید برویم.

در نهایت سوارز در مورد حرکات تکنیکی نیمار که گاهی باعث تحقیر حریفان می شود نیز صحبت کرد و با دفاع از هم تیمی اش افزود:

سبکی که نیمار بازی می کند اینگونه است، او بازیکنی تکنیکی است و رفتار تحقیر کننده ای انجام نمی‌دهد. احساس می‌کنم نباید خیلی در این مورد بحث کرد.

1899