تقابل چهره های آشنا در دیدار امشب رئال مادرید و اسپانیول

تقابل چهره های آشنا در دیدار امشب رئال مادرید و اسپانیول

وبسایت رسمی برنامه نود - بر هیچکس پوشیده نیست که دو باشگاه رئال مادرید و اسپانیول همواره روابط خوبی داشته اند، بنابراین لیست بلند بالایی از بازیکنان وجود دارد که برای هر دو باشگاه بازی کرده اند؛ اینجا به تعدادی از آنها که یکشنبه شب مقابل هم قرار خواهند گرفت اشاره می کنیم.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، مارکو آسنسیو، لوکاس وازکز و کیکو کاسیا سه بازیکن ترکیب رئال مادرید هستند که سابقه بازی در اسپانیول را هم دارند، و در طرف مقابل دیگو لوپز، ژوزه مانوئل خورادو و خوزه آنتونیو ریس (دعوت نشده است)، بازیکنان تیم اسپانیول هستند که سابقه بازی در رئال مادرید را هم دارند.

دوران قرضی حضور آسنسیو در اسپانیول برای هر دو طرف بسیار مفید بود و کیکه سانچز فلورس، سرمربی کنونی تیم اسپانیول هم مطمئناً چیز های زیادی از دوران حضور در رئال مادرید به دست آورده است (او بین ساله ای 1994 تا 1996 برای رئال مادرید بازی می کرد) و چند سال هم در لا فابریکا (تیم های پایه رئال مادرید) مربیگری کرده است.

اینها تنها بخشی از بازیکنانی بودند که در چند سال اخیر برای هر دو باشگاه بازی کرده اند، و بسیاری از آنها جزو بازیکنان مهم تاریخ فوتبال اسپانیا به شمار می روند.

1771