بازیکنان لستر: سلفیِ آرسنالی ها پس از پیروزی یکی از دلایل قهرمانی ما بود

بازیکنان لستر: سلفیِ آرسنالی ها پس از پیروزی یکی از دلایل قهرمانی ما بود

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از شکست 2 بر 1 لستر مقابل آرسنال در دیدار برگشت فصل گذشته، آبی ها دیگر هیچ باختی را تجربه نکردند. 

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، در آن دیدار جنجالی و پس از به ثمر رسیدن گل پیروزی آرسنال توسط ولبک، بازیکنان این تیم غرق در شادی شدند و در گوشه ای از زمین به رقص و پایکوبی پرداختند و با موبایل از این خوشحالی عکس گرفتند. عکس هایی که در شبکه های اجتماعی نیز پخش شد. شادی که چندان به مذاق بازیکنان لسترسیتی خوش نیامد. اکنون و پس از قهرمانی دراماتیک لستر، ستاره های این تیم از احساس خود در آن لحظه می گویند.

برای من کلیدی ترین برهه فصل پیش، شب شکست مقابل آرسنال بود. همه در حال پایکوبی بودند و عکس سلفی می گرفتند. با این حال ما هنوز در صدر جدول بودیم. برخی عکس می گرفتند و برخی می رقصیدند. این خون ما را به جوش آورده بود. اما همین ها به ما روحیه و اراده بیشتری برای بازی های باقیمانده داد.

اینها صحبت های رابرت هوث، مدافع آلمانی لسترسیتی است. آن ها پس از این شکست در 11 بازی 8 برد و سه پیروزی تصاحب کردند تا فاتح جزیره شوند. این نمودار عملکرد لسترسیتی در دیدار های پس از آن بازی است:

کاپیتان مورگان می گوید:

ما در نیمه دوم ده نفره بودیم و در دقایق پایانی بازی را واگذار کردیم. اتفاقات پس از گل دوم به ما ثابت کرد که چقدر خوب و قدرتمند هستیم.

اندی کینگ نیز در باره آن شب اظهار کرد:

آن بازی بینندگان و تماشاگران بسیاری داشت. حباب همانجا ترکید. ما ما جور دیگری به موضوع نگاه کردیم. 95 دقیقه طور کشید تا آن ها بتوانند در خانه خودشان به تیم ده نفره لستر گل بزنند. خیلی ها پس از آن بازی فکر می کردند که فاتح جام جهانی شده اند. آنها بی وقفه در حال خوشحالی بودند اما ما شبیه یک جمله بودیم 'صبر کنید؛ هنوز هیچ چیز تمام نشده است'."

اشمایکل نیز صحبت های جالبی در این باره دارد:

بیخیال...آن بازی تازه سومین شکست ما در لیگ پارسال بود. سه شکست در کل لیگ؟ این فوق العاده است. باورکردنی نیست. وقتی که 11 به 11 بازی می کردیم آن ها حتی نمی توانستند یک شوت به سمت جهارچوب ما شلیک کنند. حتی وقتی 10 نفره شدیم هم همینگونه بود. ما چند ثانیه کم آوردیم. آن ها جوری خوشحالی کردند که گویی فاتح لیگ شده بودند. یعنی پیروزی برابر ما اینقدر برای آن ها حائز اهمیت بود؟ همین نشان می داد که ما چقدر با آن ها فاصله داریم. برای من آن اتفاقات یک انرژی مضاعف بود. شبکه های اجتماعی خطرناکند. خیلی خیلی خطرناک.

1313