وضعیت نامعلوم مصدومیت فرانک لمپارد و مکسیم شنوت

وضعیت نامعلوم مصدومیت فرانک لمپارد و مکسیم شنوت

به گزارش ورزش 11، نیویورک سیتی در میانه های فصل قدرت بیشتری و گرفت و با درخشش مکسیم شنوت و فرانک لمپارد به بالای جدول کنفرانس شرق رسید اما حالا هردوی آن ها مصدوم هستند.

مکسیم شنوت متحمل فتق دیسک شده است و فرانک لمپارد هم در بازی قبلی سیتیزن ها برابر دالاس از ناحیه ی ساق پا مصدوم شده است. پاتریک ویرا مربی نیویورک سیتی اذعان دارد که به روند ریکاوری شنوت نظاره دارد و امیدوار است بعد از آخرهفته او به تمرینات بازگردد.  ویرا همچنین معتقد است که لمپارد قبل از شدت گرفتن مصدومیتش درخواست تعویض کرد.

 

ویرا در این رابطه گفت:

هنوز با فرانک یا دکترها صحبت نکرده ام. باید دید شدت مصدومیت او به چه میزان است امیدوارم سریعتر خوب شود و باز هم بتوانیم از تجربه ی او استفاده کنیم. لمپارد واقعا حرفه ای است و بدن خود را بهتر از هرکسی می شناسد. او به بیرون آمد زیرا نمی خواست مصدومیتش را شدید تر کند و امیدوارم که سریع بهبود بیابد و برای بازی بعدی آماده شود.

مصدومیت های لمپارد به خصوص از ناحیه ی مچ پا در دوران او در سیتی زیاد به سراغش آمده است اما با وجود این مصدومیت ها او عملکرد بسیار خوبی را در این فصل از خود بر جای گذاشته و حین 18 بازی 12 گل به ثمر رسانده است.