پیش بازی امپولی-اینتر؛ دی بوئر به دنبال حفظ روند مثبت تیم

پیش بازی امپولی-اینتر؛ دی بوئر به دنبال حفظ روند مثبت تیم

وبسایت رسمی برنامه نود - چهارشنبه‌شب و از سری بازی‌های سری آ، امپولی میزبان اینتر خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته پنجم سری آ ایتالیا و از ساعت 22:15 چهارشنبه و در ورزشگاه باشگاه امپولی برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده مارکو گایدا خواهد بود.

 پس از شروع ضعیف اینتر با دی بوئر، شاگردان این مربی هلندی در بازی گذشته با یک نمایش عالی، با حساب 2-1  یوونتوس را شکست دادند و حالا برای حفظ شرایط خوبشان به مصاف میزبان خود، امپولی می‌روند. هرچند که ممکن است شاگردان دی بوئر پس از پیروزی درخشان مقابل یوونتوس، نتوانند با تمرکز کامل به این بازی بروند، اما انتظار می رود آن‌ها بتوانند در این بازی نمایش خوبی داشته باشند. پس از اخراج اور بانگا در دیدار مقابل یوونتوس، حالا دی بوئر برای پست وی ممکن است از ژائو ماریو یا ادر استفاده کند. ضمن اینکه این مربی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی، اعلام کرد ممکن است فردا به گابریل باربوسا، که امروز شماره پیراهن رسمی وی در اینتر هم اعلام شد، بازی برسد. درعین حال، بروزوویچ کماکان به خاطر مسائل انضباطی در ترکیب تیم جایی ندارد.

از سوی دیگر امپولی با کسب 4 امتیاز از 4 بازی گذشته به مصاف نرآتزوری خواهد رفت در حالی که در بازی قبلی، مقابل تورینو به تساوی بدون گل دست‌یافت. به‌جز آندره کاستا که در این بازی مصدوم است، بقیه بازیکنان این تیم از شرایط بازی برخوردارند.

 ترکیب احتمالی دوتیم

اخبار دو تیم و نکات آماری بازی:

اینتر در 9 بازی از 10 بازی آخر دو تیم در کلیه رقابت‌ها، پیروز بوده است.در 5 بازی آخر خارج از خانه مقابل امپولی، نرآتزوری موفق به ثبت کلین شیت شده است.در 6 بازی از 8 بازی آخر دو تیم، اینتر در هر دو نیمه پیروز بوده است.در 4 بازی آخر دو تیم در خانه امپولی، به‌طور میانگین زیر 2.5 گل ردوبدل شده است.پیش‌بینی نتیجه بازی