فابرگاس: این پیروزی پاسخی برای انتقادهای غیرمنصفانه بود

فابرگاس: این پیروزی پاسخی برای انتقادهای غیرمنصفانه بود

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک اسپانیایی چلسی با درخشش در دیدار حساس با لستر سیتی در جام اتحادیه، حکم صعود آبی پوشان لندن را امضاء کرد.

به گزارش وب سایت نود، در حالیکه دیدار تیم های چلسی و لستر سیتی در چارچوب دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس تا دقایق پایانی با نتیجه 2-2 در حال پیگیری بود، سسک فابرگاس با دو گلی که در وقت های تلف شده به ثمر رساند، زمینه ساز پیروزی و صعود چلسی به مرحله بعدی این رقابتها شد.

نیمه اول این دیدار با دو گل اوکازاکی با حساب 2-0 به سود لستر سیتی به پایان رسید، اما چلسی نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه بازی را به تساوی کشاند. گری کیهیل و سزار آزپلیکوئتا زننده دو گل چلسی بودند. در حالیکه بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می شد، سسک در وقت های تلف شده، دو گل دیگر برای چلسی به ثمر رساند و کار لستر را یکسره کرد. فابرگاس با گل های حساس خود یک پیروزی بسیار مهم برای چلسی به ارمغان آورد.

سسک با دو گلی که در این بازی زد، پاسخ قاطعی به منتقدان خود داد. وی در گفتگو با اسکای اسپورت نظر خود درباره بازی را اینگونه بیان کرد:

تیم ما امروز فوق العاده کار کرد. خوشبختانه این پیروزی پاسخ بسیار خوبی بود برای برخی روزنامه نگاران، روزنامه ها و همه آنهایی که مدام از ما انتقاد می کردند؛ آنهم انتقاداتی که بسیار نابجا و مغرضانه بود. اکنون باید روی مسئله مهمتر یعنی پیروزی چلسی تمرکز کنیم.

فابرگاس که در پنج هفته ابتدایی هنوز در ترکیب ثابت چلسی در لیگ برتر به میدان نرفته، درباره حضور در این دیدار و نحوه عملکردش گفت:

وقتی که فرصت بازی به من داده شد تا توانایی هایم را نشان دهم، تمام حواس خود را به ارائه یک بازی خوب و پیروزی تیم معطوف کردم. به خوبی می دانستم چه وظیفه ای دارم و باید در زمین چه کاری انجام دهم.

تیم فوتبال چلسی در دیدار بعدی خود، روز شنبه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر میهمان آرسنال خواهد بود.

2081