کونته: هیچ تضمینی برای حضور فابرگاس در ترکیب چلسی نیست

کونته: هیچ تضمینی برای حضور فابرگاس در ترکیب چلسی نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال چلسی ضمن تمجید از عملکرد هافبک اسپانیایی تیمش در دیدار برابر لستر سیتی در جام اتحادیه، تصریح کرد هیچ تضمینی برای حضور فابرگاس در ترکیب اصلی چلسی برابر آرسنال نیست.

به گزارش وب سایت نود، آنتونیو کونته پس از پیروزی تیمش برابر لستر سیتی در جام اتحادیه انگلیس، از روند رو به رشد سسک فابرگاس ابراز رضایت کرد و از احتمال حضور این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش در دیدار روز یکشنبه برابر آرسنال خبر داد.

در دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس، سه شنبه شب لستر سیتی میزبان چلسی بود، و در حالیکه در نیمه نخست را با دو گل اوکازاکی از میهمان خود پیش افتاد، اما در نیمه دوم قافیه را به شاگردان کونته باخت و نتیجه را 4 بر 2 به چلسی واگذار کرد. گل های سوم و چهارم چلسی را سسک فابرگاس در وقت های تلف شده بازی به ثمر رساند؛ فابرگاس در حالی در ترکیب ثابت شاگردان کونته قرار گرفته بود که تا کنون در هیچ یک از بازی های این تیم در لیگ برتر از ابتدا به میدان نرفته، و این روزها انتقادهای زیادی از عملکرد وی می شود.

آنتونیو کونته در نشست خبری پس از بازی ضمن تمجید و رضایت از عملکرد فابرگاس در این دیدار، اعلام کرد هیچ تضمینی برای حضور این هافبک اسپانیایی در ترکیب چلسی در دیدار روز یکشنبه برابر آرسنال وجود ندارد. سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا درباره عملکرد فابرگاس در این دیدار اینگونه اظهارنظر کرد:

سسک بازیکن چلسی است و به خاطر داشتن چنین بازیکنی بسیار خوشحالم. از طرز برخورد و رفتارهای او در طول تمرینات هم بسیار رضایت دارم. به نظر من، سسک جدا از ویژگی های دفاعی در بسیاری از جنبه های بازی پیشرفت خوبی داشته؛ من با بازیکنانم کاملاً رو راست هستم و وقتی بازیکنی شایستگی حضور در زمین را دارم، حتماً او را به میدان می فرستم.

کونته در ادامه صحبت های خود، در مورد احتمال حضور سسک فابرگاس در ترکیب چلسی برای دیدار یکشنبه آینده برابر تیم سابقش، آرسنال، هم گفت:

همه بازیکنان تیم شانس حضور در این دیدار را دارند. هنوز سه روز تا زمان این بازی زمان داریم و همه بازیکنان می توانند در تمرینات تیم آمادگی خود را به کادر فنی نشان داده و مرا متقاعد کنند تا از آنها در ترکیب تیم استفاده کنم. می خواهم جو رقابتی خوبی بین بازیکنان وجود داشته باشد و آنها با عملکرد خوب خود، این فرصت را در اختیار من بگذارند که بهترین نفرات را برای هر بازی انتخاب کنم.

کونته در پایان ضمن تحسین شخصیت تیمی و روحیه جنگندگی بازیکنانش که با عملکرد درخشان و برتری آنها در نیمه دوم همراه شد، به شدت از عملکرد خط دفاعی تیمش انتقاد کرد و اینگونه نارضایتی خود را نشان داد:

به خاطر دو گلی که در نیمه اول دریافت کردیم، از عملکرد دفاعی تیم به شدت ناراضی هستم اما واکنش بازیکنانم پس از دریافت این دو گل بسیار عالی بود و این مسئله برایم فوق العاده اهمیت دارد. آنها با تلاش بی وقفه خود میل به پیروزی و میل به صعود به مرحله بعد را نشان دادند. به خوبی می دانیم که در بسیاری از زمینه ها می توانیم پیشرفت کنیم اما از نگرش، طرز برخورد و تعهد بازیکنانم کاملاً رضایت دارم.

2081