پیش بازی رئال مادرید - ویارئال؛ یاران زیدان به دنبال فرار بزرگ

پیش بازی رئال مادرید - ویارئال؛ یاران زیدان به دنبال فرار بزرگ

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته پنجم رقابت های لالیگا با برگزاری مسابقه حساس تیم های رئال مادرید و ویارئال ادامه خواهد یافت.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید در هفته پنجم لالیگا، ساعت 21.30 چهارشنبه 31 شهریور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ویارئال است. خوزه لوئیز گونزالز قضاوت این بازی را بر عهده دارد. رئال مادرید پس از کسب چهارمین برد متوالی طی 4 هفته نخست فصل جاری و حضور در صدر جدول، به چیزی کمتر از 3 امتیاز این بازی خانگی نمی اندیشد. کهکشانی ها با برد 2-0 مقابل اسپانیول در بازی پیشین، به رکورد 16 برد متوالی در لالیگا دست یافتند.

با توجه به این که دو رقیب جدی رئال مادرید یعنی بارسلونا و اتلتیکو مادرید در این هفته باید به مصاف یکدیگر بروند، بهترین فرصت برای یاران زیدان فراهم شده تا با شکست ویارئال، فرار در صدر جدول را آغاز کنند. ویارئال طی 4 هفته نخست لالیگا هنوز نباخته و با 8 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد. زیر دریایی های زرد از خط دفاعی قدرتمندی برخوردار بوده و به جز اتلتیکو مادرید، هیچ تیمی کمتر از ویال رئال (و البته لاکرونیا) گل نخورده است. آخرین تقابل این دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با برتری 3-0 رئال مادرید به پایان رسیده بود.

نکات آماری بازی:

رئال مادرید طی 7 بازی خانگی اخیر لیگ به پیروزی رسیده و میانگین 4 گل زده در هر بازی را ثبت کرده است. رئال طی 15 بازی خانگی اخیر، در 13 بازی حداقل 3 گل به ثمر رسانده است.

ویارئال طی 4 بازی اخیر داخلی و اروپایی، بدون شکست بوده است. آنها 3 برد متوالی را به دست آورده اند.

در صورت کسب هفدهمین پیروزی متوالی رئال مادرید، یاران زین الدین زیدان به رکورد 17 پیروزی متوالی بارسلونای پپ گواردیولا دست خواهند یافت.

رئال مادرید در 3 بازی خانگی فصل گذشته نتوانست گل بزند در حالی که طی 5 فصل پیش از آن، به همین تعداد بازی (3 بازی)، در امر گلزنی در سانتیاگو برنابئو ناکام مانده بود.

ویارئال هرگز در بازی های لالیگا نتوانسته در سانتیاگو برنابئو پیروز شود. 15 خانگی بدون شکست برای رئال مادرید مقابل ویارئال در کلیه رقابت ها ثبت شده است. رئال مادرید طی 5 بازی از 6 بازی خانگی مقابل ویارئال در کلیه رقابت ها، حداقل 3 گل را وارد دروازه این تیم کرده است.

زیردریایی های زرد طی 16 رویارویی خارج از خانه مقابل رئال مادرید، 44 گل دریافت کرده و فقط یک بار توانست کلین شیت داشته باشد. (میانگین 2.75 گل دریافتی در هر بازی)

رئال مادرید بیشترین تعداد ضربات وارده به تیر دروازه در فصل جدید لالیگا را دارد. شاگردان زیدان تاکنون 6 توپ را به تیر دروازه تیم های حریف کوبیده اند.

در پیروزی 2-1 اخیر مقابل رئال سوسیداد در هفته چهارم، نیکولا سانسونه اولین بازیکن تاریخ باشگاه ویارئال شد که در نیمه اول یکی از بازی های لالیگا، دو گل زد و یک ضربه پنالتی را گرفت.

گرت بیل نخستین گل لالیگایی خویش را مقابل همین تیم ویارئال در سپتامبر 2013 به ثمر رسانده بود.

گونزالز داور این بازی است. او 2 بازی از 3 بازی اخیر رئال مادرید-ویارئال در سانتیاگو برنابئو را قضاوت کرده که در اولین قضاوت خود، به هیچ بازیکن سفید پوستی کارت زرد نشان نداد. آن بازی را می توان تنها تقابل در تاریخ دیدارهای این دو تیم دانست که هیچ بازیکن سفید پوستی کارت زرد نگرفت. (صرفاً یک نکته آماری بود و هیچ ربطی به مسائل نژاد پرستی نداشت)

طی تقابل های این دو تیم از سال 2011 به بعد در کلیه رقابت ها، فقط یک برد نصیب ویارئال شده که به دسامبر 2015 باز می گردد. تک گل آن بازی توسط روبرتو سولدادو مهاجم سابق رئال مادرید درون دروازه کهکشانی قرار گرفت. البته در آن بازی، ویارئال میزبان بود.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

کاسمیرو هافبک رئال دچار مصدومیت شده و شاید تونی کروس جانشین وی در ترکیب اصلی بشود.

کریستیانو رونالدو و گرت بیل پس از غیبت در بازی قبل، از شرایط مناسبی برای حضور در ترکیب اصلی کهکشانی برخوردارند. همچنین احتمال می رود که به کریم بنزما استراحت داده شود تا آلوارو موراتا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

الکساندر پاتو مهاجم برزیلی ویارئال پس از این که یک ضربه پنالتی را در بازی پیشین خراب کرد، احتمالاً در ترکیب اصلی تیمش قرار نخواهد گرفت اما دنیس چریشف و جاناتان دوس سانتوس از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی ویارئال برخوردارند.

برونو هافبک وسط ویارئال در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش به رکورد تعداد بازی های مارکوس سنا خواهد رسید.

روبرتو سولدادو و سدریک باکامبو دو غایب بزرگ ویارئال در این بازی هستند. این دو بازیکن مصدومند و تا مدتی قادر به همراهی تیم خود نخواهند بود. همچنین کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید نیز همچنان اسیر مصدومیت بوده و کیکو کاسیا درون دروازه کهکشانی ها قرار می گیرد.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

4464