رئال-مادرید-1-1-ویارئال؛ زیر دریایی های زرد مانع از رکورد شکنی زیدان

رئال-مادرید-1-1-ویارئال؛ زیر دریایی های زرد مانع از رکورد شکنی زیدان

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته پنجم رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ویارئال بود و در حالیکه در صدد کسب هفدهمین پیروزی متوالی در رقابت های لالیگا بودند، این اتفاق با تساوی 1-1 حاصل نشد تا شمار امتیازات رئال مادرید به 13 رسیده و همچنان صدرنشین باقی بمانند.

لحظات حساس:

دقیقه '28: نیم ساعت نخست نیمه اول بسیار سرد و کسل کننده از سوی هر دو تیم دنبال می شد تا اینکه شوت خطرناک چریشف از پشت محوطه رئال مادرید با واکنش کاسیا به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '37: رئال مادرید برای اولین بار در این فصل، حتی یک شوت در چارچوب نیز در نیمه اول نداشت و این بار شوت سنگین بیل از پشت محوطه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '43: مارسلو به دلیل مصدومیت نتوانست بازی را ادامه دهد و کارواخال به جای او وارد میدان شد.

دقیقه '1+45 (0-1)(برونو): بازی بد رئال مادرید در نیمه اول بالاخره نتیجه اش را گرفت؛ ضربه تریگروس درون محوطه با دست راموس برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و برونو پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه چیپ دروازه میزبان را باز کرد. این سومین پنالتی فصل سرخیو راموس بود که بیشتر از هر بازیکنی به حریف پنالتی تقدیم کرده است!

بازی بسیار ضعیف رئال مادرید در نیمه اول، با شکست 1-0 این تیم همراه بود تا علاوه بر به خطر افتادن صدرنشینی، احتمال قطع شدن روند پیروزی های متوالی نیز در خانه به وجود بیاید.

دقیقه '48 (1-1)(سرخیو راموس): کاپیتان مادریدی ها در آغاز نیمه دوم خیلی زود اشتباه خود را جبران کرد؛ ارسال کرنر خامس رودریگز از سمت راست با ضربه سر این بازیکن پیش تاخته وارد دروازه ویارئال شد و راموس به عنوان یک مدافع 74ـمین گل کارنامه اش را به ثمر رساند.

دقیقه '50: رئال مادرید نیمه دوم را طوفانی شروع کرده بود و این بار ارسال کواچیچ به داخل محوطه با ضربه سر خطرناک بنزما همراه شد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '60: پاس رو به جلوی خطرناک کارواخال از سمت راست به دهانه دروازه، از مقابل رونالدو عبور کرد و ستاره پرتغالی به توپ نرسید.

دقیقه '65: پاس اشتباه بازیکنان ویارئال پشت محوطه نصیب بنزما شد و مهاجم فرانسوی با پاس خوب خود، فرصتی مناسب برای بیل مهیا کرد اما ضربه ستاره ولزی در میان نگاه های آسنخو با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '71: بازی رئال مادرید رفته رفته به مانند نیمه نخست می شد، و بار دیگر در خلق موقعیت گل عاجز بودند که زیدان دست به تعویض زد و وازکز به جای بیل وارد میدان شد.

دقیقه '76: روی ارسال خوب کروس به روی دروازه، بنزما ضربه سر خطرناکی به توپ زد که از بالای دروازه به بیرون رفت و بلافاصله جای خود را به آلوارو موراتا داد.

دقیقه '83: ارسال خوب وازکز از سمت راست، با ضربه سر چکشی موراتا همراه شد که آسنخو با واکنشی عالی توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

در دقیقه '2+90: ضربه ایستگاهی کریستیانو رونالدو از راهی دور در اختیار آسنخو قرار گرفت تا آب سردی بر پیکر هواداران رئال مادرید باشد.

در نهایت ویارئال باز هم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق به کسب پیروزی نشد و برای پنجمین بار در این ورزشگاه مساوی کرد اما مانع از رکورد شکنی شاگردان زیدان شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771