هامبورگ 0-1 بایرن مونیخ؛ برد میلیمتری با تک گل کیمیش

هامبورگ 0-1 بایرن مونیخ؛ برد میلیمتری با تک گل کیمیش

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته پنجم بوندس لیگا هامبورگ در ورزشگاه فولکس پارک اشتادیون میزبان بایرن مونیخ بود.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم در حالی به مصاف هم می رفتند که وضعیتی متفاوت در جدول رده بندی داشتند، هامبورگ از چهار بازی قبلی تنها یک امتیاز کسب کرده بود و بایرن مونیخ 12 امتیاز.

بازی در نیمه اول با برتری نسبی بایرن مونیخ در جریان بازی همراه بود اما بازیکنان این تیم در خلق موقعیت های جدی گلزنی ناموفق بودند و بیشتر حملات این تیم ناکام می ماند. در آن سوی هامبورگ چند بار روی دروازه بایرن مونیخ خطرناک ظاهر شد این موقعیت با جایگیری ها خوب نویر یا عملکرد به موقع خط دفاعی دفع شدند.

نیمه دوم مجدداً با برتری بایرن مونیخ آغاز شد. کارلو آنچلوتی خیلی زود به دلیل مصدومیت هوملس مجبور به تعویض او شد. در ادامه و در دقایق 57 و 59 دو بار بازیکنان بایرن مونیخ تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما ضربات لواندوفسکی و مارتینز توسط آدلر و جورو دفع شدند. دقیقه 60 ضربه آزاد زیبای آلابا توسط آدلر به خوبی دفع شد. دقیقه 74 پاس ریبری در بهترین موقعیت به لواندوفسکی رسید اما ضربه ناقص او توسط مدافعین هامبورگ دفع شد. دقیقه 77 و پس از چند دقیقه از فشار همه جانبه بازیکنان بایرن مونیخ روی دروازه هامبورگ، یازوا کیمیش پس از حرکت پا به توپ در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه پای چپ او توسط آدلر دفع شد. دقیقه 79 روی پاس زیبای لواندوفسکی، توماس مولر در بهترین موقعیت صاحب توپ شد اما ضربه او در مصاف تک به تک با واکنش فوق العاده رنه آدلر راهی کرنر شد. دقایقی بعد دوباره رنه آدلر در مصافی تک به تک توپ را از مقابل پای لواندوفسکی ربود. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی فشار بازیکنان بایرن مونیخ روی دروازه هامبورگ بیشتر شد و در دقیقه 88 بلاخره دروازه رنه آدلر باز شد.

شرح گل

دقیقه 88

روی پاس زیبای تیاگو، ریبری در موقعیت مناسبی صاحب موقعیت شد و پس از ورود به محوطه جریمه با پاسی عرضی کیمیش را در تیر دوم با دروازه خالی رو به رو کرد و ضربه محکم هافبک بایرن مونیخ امیدهای هواداران هامبورگ را به یاس تبدیل کرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی 

7899