پیش بازی اینتر-بلونیا؛ دی بوئر به دنبال حفظ روند پیروزی

پیش بازی اینتر-بلونیا؛ دی بوئر به دنبال حفظ روند پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود -یکشنبه و از سری بازی‌های سری آ، اینتر میزبان بولونیا خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته ششم سری آ ایتالیا و از ساعت:16:30 یکشنبه و در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده دومنیکو سلی خواهد بود.

 تحت هدایت دی بوئر، اینتری ها علیرغم شروع ضعیف در لیگ، حالا سه پیروزی پیاپی مقابل پسکارا، یوونتوس و امپولی کسب کرده است که بخصوص دیدار مقابل یوونتوس با نمایش درخشانی از نراتزوری همراه بود. این بار شاگردان دی بوئر باید به مصاف بولونیا بروند و امیدوارند بتوانند کماکان روند مثبت خود را حفظ کنند. در این بازی آور بانگا مجدد به ترکیب تیم بازخواهد گشت که این احتمالا به معنی نیمکت نشینی کوندوگبیا خواهد بود. دی بوئر در این بازی از نظر مصدوم یا محروم، نگرانی خاصی نخواهد داشت.

از سوی دیگر اما دونادونی در بولونیا نتایج خیلی خوبی کسب کرده و با 9 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. ضمن اینکه هفته گذشته آن‌ها سمپدوریا را شکست داده‌اند. هرچند بازیکنانی نظیر میرانته، گومیس و صدیق در این بازی غایب خواهند بود اما دونادونی احتمالا با همان ترکیب قبلی که نتیجه خوبی هم کسب کرده، به دنبال کسب امتیاز در زمین اینتر خواهد بود.

ترکیب احتمالی دوتیم

اخبار دو تیم و نکات آماری بازی:

در 10 بازی از 11 بازی آخر خانگی اینتر مقابل بولونیا، به طور میانگین بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است.اینتر 8 بازی از 10 بازی آخر خانگی‌اش در سری آ را پیروز بوده است.نراتزوری در 10 بازی از 12 بازی آخر خانگی خود مقابل بولونیا حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.بولونیا نتوانسته در 9 بازی آخر خارج از خانه خود هرگز برنده نبوده است.بولونیا 39 بار در سری آ در خانه اینتر شکست خورده است که بدترین آمار آنها محسوب می‌شود.در 4 بازی آخر دو تیم در خانه اینتر اما، نراتزوری تنها یک‌بار پیروز بوده و 2 بار شکست خورده است.شاگردان دی بوئر 5 بار با ضربه سر در این فصل گلزنی کرده‌اند که بیش از هر تیم دیگری بوده است.اینتر تنها تیمی در سری آ است که هنوز گلی در نیمه اول گلی دریافت نکرده است.ایکاری در 7 گل اینتر در فصل جاری تأثیرگذار بوده است (6 گل و یک پاس گل) که بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ ایتالیا است.

 پیش‌بینی نتیجه بازی

کد 1405