آمارهای خواندنی سوانسی سیتی - منچستر سیتی؛ ادامه فرار بی ترمز یاران گواردیولا در صدر جدول

آمارهای خواندنی سوانسی سیتی - منچستر سیتی؛ ادامه فرار بی ترمز یاران گواردیولا در صدر جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی باز هم به قدرتنمایی خویش در فصل جدید ادامه داد و ششمین برد متوالی را در هفته ششم لیگ برتر، در مقابل سوانسی سیتی به دست آورد. نگاهی متفاوت خواهیم داشت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

به گزارش وبسایت نود، منچستر سیتی با برد 3-1 مقابل سوانسی در ورزشگاه لیبرتی، رکورد 100 درصد پیروزی در فصل جدید لیگ برتر را حفظ کرد و پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها پس از کارلو آنچلوتی در سال 2009، تبدیل به دومین مربی تاریخ لیگ برتر شد که در 6 حضور نخست روی نیمکت، به 6 برد پیاپی دست می یابد. سیتی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، در 6 بازی نخست به 6 برد پیاپی رسید. دهمین برد متوالی سیتی در کلیه رقابت های این فصل رقم خورد. سرخیو آگوئرو بازگشت خویش را با زدن دو گل جشن گرفت. او طی 6 بازی برای سیتی در این فصل، 11 گل زده و طی 27 بازی اخیر، رکورد خارق العاده 28 گل را ثبت کرده است.

فرناندو یورنته اولین گل خویش برای سوانسی سیتی و اولین گل سال 2016 را وارد دروازه یاران گواردیولا کرد. او برای دومین بار در مقابل تیم های گواردیولا، موفق به گلزنی شد.

این دو تیم در فاصله 3 روز، دو بار با یکدیگر رو به رو شدند و سوانسی 5 گل را در این دو بازی پذیرفت. سیتیزن ها در 6 تقابل اخیر لیگ برتری با سوانسی، 18 گل را به این تیم ولزی زده اند. طی 13 رویارویی اخیر این دو تیم، فقط یک برد نصیب سوانسی شده که به مارس 2012 مربوط می شود.

سوانسی در هر 6 رویارویی اخیر با سیتی در لیگ برتر، موفق به گشودن دروازه این تیم شده و البته در هر 6 بازی، گل خورده است.

منچستر سیتی در هر 6 بازی نخست لیگ برتر، نه تنها 6 برد را به دست آورد، بلکه در هر 6 بازی توانست 2 گل یا بیشتر را وارد دروازه تیم های حریف کرده و از این حیث، با 6 تیم دیگر برابر شد. همچنین،  سیتیزن ها در هر 6 بازی، گل نخست بازی را زده اند.

پنجمین بازی متوالی بدون برد سوانسی در لیگ برتر رقم خورد تا بدترین رکورد دوران حضور فرانچسکو گیدولین در ولز به ثبت برسد.

منچستر سیتی از 4 شوت داخل چارچوب به 3 گل دست یافت.

4464