تیاگو: اتلتیکو مادرید بهترین دفاع جهان را ارائه می دهد.

تیاگو: اتلتیکو مادرید بهترین دفاع جهان را ارائه می دهد.

وبسایت رسمی برنامه نود - تیاگو آلکانترا پیش از دیدار حساس بایرن مونیخ مقابل اتلتیکو مادرید اعلام کرد که رغیب این تیم بهترین خط دفاعی جهان را در اختیار دارد.

به گزارش وبسایت نود، تیاگو آلکانترا ضمن اینکه از اتلتیکو مادرید به عنوان بهترین تیم دفاعی جهان یاد کرد، اعلام کرد که بایرن در دیدار چهارشنبه شب مقابل این تیم می‌تواند این تیم اسپانیایی را شکست دهد. اتلتیکو مادرید فصل گذشته موفق شد بایرن مونیخ را با هدایت پپ گواردیولا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف کند. با این حال تیاگو اعلام کرد که بایرن از شکست فصل گذشته درس خوبی گرفته است و بایرن تمام تلاشش را برای کسب 3 امتیاز از ویسنته کالدرون خواهد کرد.او در مصاحبه با وبسایت fourfourtwo اعلام کرد:

با اینکه اتلتی فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد اما به برد در دیدار پیش رو امید بسیاری دارم. با توجه به بازی فصل گذشته ای که مقابل آن‌ها داشتیم، اکنون نقاط ضعف و قوت آن‌ها را می‌شناسیم و می‌توانیم به آن‌ها ضربه بزنیم. دفاع اتلتی بهتر از ماست، بهتر از بارسلونا است و بهتر از هر تیم دیگری در جهان است. به فکر انتقام گیری از اتلتی نیستیم چرا که این بازی شرایط متفاوتی دارد. هنوز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هستیم و از نظر احساسی تفاوت زیادی با مرحله نیمه نهایی دارد. برای ما بسیار مهم است که در دیدارهای خارج از خانه 3 امتیاز بازی را به دست آوریم و در آلیانز آرنا نیز حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنیم.

بایرن مونیخ در دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد روستوف را با حساب 5-0 شکست دهد، همچنین اتلتیکو مادرید نیز موفق شد پی اس وی آیندهوون هلند را به سختی با حساب 1-0 شکست دهد.

1899