گولچ باز هم به تمرین پرسپولیس نرفت

گولچ باز هم به تمرین پرسپولیس نرفت

 تمرینات پرسپولیس برای دیدار مقابل قشقایی شیراز پیگیری شد.

به گزارش کاپ، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. ابتدا برانکو چند دقیقه با بازیکنان به صحبت پرداخت و در باره برنامه تمرینی امروز و برنامه سفر فردا با بازیکنان به صحبت پرداخت.  

* بازیکنان امروز با وسایل جدیدی که برایشان در نظر گرفته شده بود حرکات نرمشی خود را آغاز کردند سپس استارت های  کوتاه و دور زدن موانع پرداختند و بلافاصله به کار با توپ ، گردش توپ داخل محوطه مشخص و پاس های تک ضرب سریع پرداختند.

* برانکو امروز بازیکنان را با کاورهای نارنجی رنگ از هم جدا کرد که کریم باقری نیز در بین بازیکنان نارنجی رنگ قرار گرفت. 

* آنتونیو گولچ در تمرینات امروز نیز غایب بود.این در حالی است که مدیر برنامه های این بازیکن گفته بود که وی قرار است از امروز در تمرین شرکت کند.

* الکسی مدافع تیم پرسپولیس به دلیل مصدمیت در داخل سالن وزنه زیر نظر پزشک تیم تمرینات خود را پیگیری کرد.

* محمود خوردبین قبل ازشروع تمرین چند دقیقه ای با برانکو به صحبت پرداخت و برنامه سفر و همچنین برنامه های سفر به شیراز و برگشت از آن و تمرینات هفته آینده پرسپولیس را با او در میان گذاشت. 

* حدود 50 هوادار در ورزشگاه حاضر بودند و تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

* برانکو امروز در نقش داور در چند قسمت از تمرینات حاضر بود و چند بار بر سر بازیکنان فریاد کشید. 

* ایگور پانادیچ تمرینات ویژه ای برای دو دروازه خود در نظر گرفته بود که این تمرینات با شوخی و خنده همراه بود. نکته جالب یکی از هواداران فریاد زد ماشاالله درویش وند که پانادیچ در جواب او گفت درویش وند ماشاالله ندارد که و این موضوع باعث خنده هواداران شد. 

* در اواسط تمرین برانکو بازیکنان را به ضلع شمالی ورزشگاه برد و در آنجا کارهای تعادلی ، حفظ توپ، پریدن از روی موانع و استارت های کوتاه برایشان در نظر گرفت.