مرتنس: شایستگی های ساری بسیار فراتر از اینهاست

مرتنس: شایستگی های ساری بسیار فراتر از اینهاست

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم بلژیکی ناپولی پس از پیروزی تیمش در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از مربی خود پرداخت و اظهار داشت مائوریزیو ساری شایستگی آن را داشت که زودتر از اینها در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

به گزارش وب سایت نود، ناپولی که در هفته نخست این رقابتها هم دینامو کیف را با نتیجه 2 بر یک شکست داده بود، با پیروزی چهار شنبه شب برابر بنفیکا با شش امتیاز صدرنشین گروه دوم لیگ قهرمانان اروپاست.

در ادامه هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم های ناپولی و بنفیکا از گروه دوم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم ایتالیایی به پایان رسید. درایس مرتنس مهاجم ناپولی در این دیدار عملکرد بسیار درخشانی داشت و دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند. مرتنس پس از پایان این بازی در گفتگو با Mediaset Premium حاضر شد و درباره بازی گفت:

تیم ما خیلی خوب بازی کرد، و به غیر از دو گلی که در انتهای بازی دریافت کردیم، در سایر دقایق عملکرد بسیار عالی داشتیم. در این فصل بدون گونزالو هیگواین مثل یک تیم متحد و منسجم بازی می کنیم. هدف ما اینست که در پایان رقابتها، در مقایسه با فصل گذشته نتایج بهتری به دست بیاوریم که تا کنون در این امر موفق بوده ایم.

این مهاجم 29 ساله بلژیکی با اشاره به اینکه گل های زده و خوشحالی پس از گل را به نیروهای تدارکات تیم تقدیم می کند، به تمجید از سرمربی خود پرداخت و در مورد ساری اینگونه اظهار نظر کرد:

شاید تعجب آور باشد که ساری از سال 2014 مربیگری در سری آ را آغاز کرده؛ اما وی شایستگی های خود را به خوبی نشان داده و این مسئله برای بازیکنان اهمیت بسیار زیادی دارد. واقعاً ساری باید زودتر از اینها در لیگ قهرمانان اروپا مربیگری می کرد. او یک مربی کاربلد و خبره است.

2081