توران: انریکه گفت برو و هنر گلزنی ات را نشان بده

توران: انریکه گفت برو و هنر گلزنی ات را نشان بده

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در حالی که با یک گل از بورسیا مونشن گلادباخ عقب بود، در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان برد.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد، شاگردان لوئیز انریکه که تا دقیقه 60 بازی با یک گل از حریف آلمانی شکست خورده بود، دست به تعویض طلایی خود زد و مهاجم ترک تبار تیمش را به میدان فرستاد.

هنوز چند دقیقه از ورود آردا توران به میدان نگذشته بود که این بازیکن گل تساوی تیمش را به ثمر رساند، و در ادامه با فشار بیشتر روی دروازه میزبان، بازیکنان بارسا گل دوم خود را توسط پیکه وارد دروازه گلادباخ کرده و با دست پر به خانه بازگشتند. پس از سوت پایان بازی، آردا توران که در این بازی پنجمین گل خود در فصل جاری را برای بارسا به ثمر رساند، در گفتگویی با مارکا اظهار داشت:

پیش از ورودم به زمین، انریکه به من گفت آردا به زمین برو و هنر گلزنی خودت را نشان بده.

این مهاجم 29 ساله ضمن تأکید بر این مسئله که عملکرد فردی برایش اهمیتی ندارد، گفت:

من تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می دهم و در ادامه فصل هم همین کار را خواهم کرد.

وی در ادامه نظرش در مورد بازی برابر حریف آلمانی را اینگونه بیان کرد:

بازی بسیار دشواری بود، اما نیمه دوم را خیلی خوب بازی کردیم. میزبان هم واقعاً بازی خوبی ارائه کرد، اما گلی که نیمه دوم به آنها زدیم، همه چیز را به سود ما تغییر داد.

بدین ترتیب، بارسلونا در پایان هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با شش امتیاز از دو بازی صدرنشین گروه سوم این رقابتها شد.

2081