آردا توران به دنبال تثبیت جایگاه خود در خط آتش بارسلونا

آردا توران به دنبال تثبیت جایگاه خود در خط آتش بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم ترک تبار بارسلونای اسپانیا با گلزنی در دیدار چهار شنبه شب، نقطه عطفی در دوران فوتبالی خود رقم زد.

به گزارش وب سایت نود، گرچه آردا در اکثر بازی های بارسا بازیکن مهم و تأثیرگذاری بوده، اما حضور سی دقیقه ای او در دیدار چهار شنبه برابر بورسیا مونشن گلادباخ را می توان یکی از نقاط عطف دوران حضور در بارسا عنوان کرد.

آردا توران در این دیدار آنقدر تأثیرگذار و مفید بازی کرد که شاید کمتر چنین نمایشی از او دیده شده بود. به نظر می رسد اعتماد لوئیز انریکه به این بازیکن به خوبی جواب داده و توران هم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند شرایط دشوار فصل گذشته را پشت سر بگذارد. زدن پنج گل در 9 بازی، یعنی میانگین 55/0 گل در هر بازی، برای بازیکنی که احتمال جدایی وی از بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستان وجود داشت، اصلاً نمی تواند آمار بدی باشد. البته باید به این مسئله توجه داشت که لوئیز انریکه فقط به خاطر گل های آردا توران از عملکرد او تحسین و تمجید نمی کند، بلکه نحوه بازی و تأثیرگذاری او در زمین باعث خوشحالی و رضایت انریکه می شود.

در صورتی که آردا بتواند شم گلزنی خود را تقویت کرده و از فرصت های گلزنی نهایت بهره را ببرد، با توجه به غیبت مسی می تواند یکی از سه مهاجم خط آتش کاتالانها باشد، نه یک بازیکن کمتر مفید در خط هافبک.

2081