کوتینیو: می خواهم با پیراهن لیورپول جام ها را فتح کنم

کوتینیو: می خواهم با پیراهن لیورپول جام ها را فتح کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - فیلیپه کوتینیو، هافبک توانای لیورپول از انگیزه بالای خود برای کسب افتخار با پیراهن لیورپول سخن می گوید.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، این هافبک برزیلی چهارمین سال حضورش در آنفیلد را سپری می کند اما همچنان نتوانسته به لیورپول به مقام قهرمانی برسد. اکنون و با توجه به استارت طوفانی لیورپول با یورگن کلوپ، کوتینیو می تواند یکی از بازیکنانی باشد که همراه با لیورپول به نخستین عنوان قهرمانی 26 سال اخیر باشگاه می رسد. او با امیدواری در این باره گفت:

چیزی که به دنبال آن هستم این است که با لیورپول فاتح جام ها بشوم. این مهم ترین هدفم است. وقتی فوتبال هر بازیکنی به پایان می رسد، او قطعا به گذشته اش می نگرد و جام هایی که کسب کرده را مرور می کند.

شماره 10 لیورپول افزود:

بارها تا نزدیکی های کسب موفقیت پیش رفتیم اما موفق به فتح آن نشدیم. دیگر دوست نداریم این گونه باشد. می خواهیم در گام آخر هم موفق باشیم. این بزرگترین هدف ماست و به خاطر آن هر روز سخت تمرین می کنیم.

کوتینیو فصل گذشته در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس و فینال یورولیگ حضور داشت و در هر دو جام بازنده بود. او همچنین در فصل 14-2013 نیز در ترکیب لیورپول بود و فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشت، اما در پایان قرمز ها قافله را به سیتی واگذار کردند.

1313