اسپالتی: شکست اینتر نقطه عطف این فصل رم است

اسپالتی: شکست اینتر نقطه عطف این فصل رم است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی رم اعتقاد دارد پیروزی مقابل اینتر نقطه عطف تیمش در این فصل است.

به گزارش وبسایت نود، لوچیانو اسپالتی پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل اینتر در هفته هفتم سری آ که باعث شد در رده سوم جدول جای بگیرد عنوان کرد این پیروزی مسائل زیادی را برای تیمش که تا به اینجا بی ثبات بوده تغییر می دهد.

اسپالتی پس از بازی به Mediaset Premium گفت:

پیروزی شگفت انگیزی بود که مسائل زیادی را درست می کند. حرف های زیادی زده شده و تیم این فصل خیلی خوب کار نکرده است. ما خیلی بی ثبات بودیم اما این پیروزی به ما اجازه می دهد با عمق و زمانی که برای آنالیز دقیق شرایط نیاز داریم کار کنیم.

هر از گاهی اتفاقات آن طور که می خواهیم پیش نمی روند و ما به عنوان افراد حرفه ای باید تیم را به سمت مشخصی هدایت کنیم. گاهی اوقات ما از دفاع کردن خوشحال هستیم اما گاهی اوقات هم حریف کاری می کند تا در زمین زیاد بدویم که این باعث خستگی می شود.

مانولاس پتانسیل فوق العاده ای دارد. قدرت بدنی او استثنایی است و او تنها به ثبات نیاز دارد تا از این خصوصیاتش نهایت استفاده را کند.

از ابتدای فصل گفت ما به ژکو نیاز داریم. یک مهاجم میانی با آن قدرت بدنی به تیم گزینه های هجومی متفاوتی می دهد. به جز این ژکو توانایی بازی روی زمین و ارسال پاس های سریع را هم دارد هر چند که گاهی اوقات آن اراده لازم را ندارد. ژکو آدم حساسی است و به حمایت نیاز دارد. او می داند که من از او دررندگی بیشتری در زمین می خواهم. همه ما خوشحالیم چون مقابل یک تیم قدرتمند پیروز شدیم.

صلاح با سرعتش به فوتبال انگلیس تعلق دارد. او در کارهای تدافعی خیلی قوی نیست و این کار تیم را خصوصا مقابل تیمی چون اینتر سخت می کند.

هدف ما پیروزی در هر بازی است و بعد ببینیم در کجای جدول قرار داریم.

2031