شمار مصدومان رئال به عدد 7 رسید

شمار مصدومان رئال به عدد 7 رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - خامس رودریگز، بازیکن کلمبیایی رئال مادرید برای دومین بازی پیاپی دیروز در ترکیب اصلی قرار گرفت (در ترکیب اصلی مقابل دورتموند هم حضور داشت) اما مصدومیت در زمان گرم کردن باعث شد که جای خود را به کواچیچ بدهد و به احتمال فراوان دو بازی ملی کلمبیا مقابل پاراگوئه و اروگوئه را از دست می دهد.

واران ، مدافع فرانسوی رئال هم بین دو نیمه بازی رئال مادرید و ایبار پس از برخورد با بازیکن حریف به علت مصدومیت از زمین خارج شد. این بازیکن برای بازیهای راهیابی به جام جهانی در لیست تیم ملی فرانسه قرار گرفته اما احتمال دارد که دو بازی مقابل بلغارستان و هلند را از دست می دهد. مدافع فرانسوی احتمالا بازی لالیگایی مقابل بتیس را هم از دست می دهد.

بنزما هم بین دو نیمه بازی مقابل ایبار به علت مصدومیت تعویض شد. او امروز تست می دهد تا مقدار دوری اش از میادین مشخص شود. مارسلو هم که در بازی رئال مادرید و ویارئال مصدوم شده بود دو بازی اخیر را از دست داده است و احتمالا پس از وقفه بازیهای ملی و در مقابل بتیس به میادین بر می گردد. کاسمیرو هم در بازی رئال مادرید و اسپانیول مصدوم شد و حداقل یک ماه دیگر از میادین دور خواهد بود. کوئنت رائو دیگر مصدوم رئال است که 5 ماه پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت و فعلا در حال ریکاوری است.

لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید هم دیروز مورد عمل جراحی قرار نگرفت و بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود.

1140