چرا لاپورته به گواردیولا پاسخ منفی داد؟

چرا لاپورته به گواردیولا پاسخ منفی داد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - آیمریک لاپورته، مدافع اتلتیک بیلبائو تاکید کرد که در تابستان گذشته با پپ گواردیولا ، سرمربی منچستر سیتی پیشنهاد داشته اما در نهایت به مربی اسپانیایی پاسخ منفی داده است.

به گزارش وبسایت نود، لاپورته 22 ساله یکی از آینده دار ترین مدافعان جوان فوتبال اروپاست و تیمهای بزرگ به دنبال خرید این مدافع فرانسوی - اسپانیایی هستند. این بازیکن در حال حاضر از مصدومیتی که فصل گذشته برایش حادث شد ریکاوری می کند.در طول تابستان گواردیولا به صورت جدی برای انتقال وی به ورزشگاه اتحاد تلاش کرد اما لاپورته ترجیح داد که قراردادش را با باشگاه باسکی تمدید کند. لاپورته در مصاحبه با RTL گفت:

چطور توانستم پیشنهاد پپ را رد کنم؟ با بررسی نقاط مثبت و منفی. با او و باشگاه بیلبائو صحبت های طولانی داشتم. به خانواده و اطرافم نیز نگاه کردم. برای جدا شدنم زود نبود بلکه باید نقاط مثبت و منفی را بررسی می کردم، مسائلی نظیر ریکاوری از مصدومیت و دقایقی که قرار است بازی کنم. فکر کردن به سن مسئله آسانی نبود. در نهایت باید انتخاب می کردم و این کار را کردم. راضی هستم و مشکلی نیست.

لاپورته در سال 2010 به باشگاه بیلبائو ملحق شد تا تبدیل به دومین بازیکن اسپانیایی تاریخ بیلبائو پس از لیزارازو شود. منچستر سیتی در نهایت به سراغ خرید جان استونز رفت و قید لاپورته را زد.

1140