دوناروما: صحبت های رایولا روی من اثر گذار نیست

دوناروما: صحبت های رایولا روی من اثر گذار نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالی که شایعات و صحبت های زیادی درباره آینده جیانلوئیجی دوناروما مطرح می شود این دروازه بان جوان می گوید تمام تمرکزش روی میلان قرار دارد.به گزارش وبسایت نود، دوناروما که اخیرا به تیم ملی ایتالیا هم دعوت شده است ادعای مدیر برنامه هایش مبنی بر ارزش 170 میلیون یورو اش را بی تاثیر در روند حرفه اش می داند. دوناروما 17 ساله که چندی است تبدیل به دروازه بان شماره 1 میلان شده توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و در همین حال مینو رایولا می گوید این دروازه بان 170 میلیون یورو ارزش دارد.دوناروما در مصاحبه با رای اسپرت درباره این بحث ها گفت:

صحبت های رایولا درباره اینکه من 170 میلیون یورو ارزش دارم را شنیدم. این اعداد من را گیج نخواهند کرد. من همیشه سعی می کنم که خوشحال باشم و از این لحظات لذت ببرم. تمامی این ورزش درباره سرگرمی و شاد بودن است. من تنها به میلان فکر می کنم و سعی می کنم در تمرینات و بازی ها بهترین عملکرد را داشته باشم.

دوناروما که ماه گذشته برای اولین بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شد می گوید در تمرینات سعی می کند از جیانلوئیجی بوفون چیزهای جدید یاد بگیرد.

با بوفون رابطه بسیار خوبی دارم. در اولین ملاقات توجه زیادی به من کرد و من تمامی حرکات او را در تمرینات دنبال کردم، چون می خواهم همه چیز را از او یاد بگیرم.

7899