رونی: آلردایس بابت صحبت‌هایش از من عذرخواهی کرد

رونی: آلردایس بابت صحبت‌هایش از من عذرخواهی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - وین رونی معتقد است سم آلردایس با اظهاراتش، فشار زیادی به او وارد کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، وین رونی معتقد است صحبت‌های سم الردایس در مورد نحوه عملکرد او در تیم ملی انگلیس منصفانه نبوده است.

کاپیتان تیم ملی انگلیس در تنها دیدار این تیم تحت هدایت الردایس، در پست هافبک سمت چپ سیستم 3-3-4 به میدان رفته بود و پس از ورود دله الی به میدان، در پست هافبک میانی حاضر شد. پس از این بازی، الردایس به خبرنگاران گفت رونی در هر پستی که خودش بخواهد در تیم ملی بازی می‌کند و حالا رونی فاش کرد که او از این بابت ناراحت شده و خود بیگ سم هم در هواپیما و مسیر بازگشت، از او عذرخواهی کرده است. وی به خبرنگاران گفت:

"سم گفته بود من هر جا که خودم بخواهم بازی می‌کنم اما چنین چیزی اصلا صحت ندارد. من صرفا بر اساس دستورات بازی می‌کنم. بابت نمایشم در این دیدار از من خیلی انتقاد شد اما به نظر خودم، عملکرد خوبی داشتم. من کسی را مجبور نمی‌کنم مرا بازی بدهد و هرگز چنین کاری نکرده‌ام. هر جا که از من بخواهند بازی می‌کنم. بابت این صحبت‌ها انتقادات زیادی از من شد که خیلی برایم ناراحت‌کننده بود.

وی ادامه داد:

او می‌دانست که اشتباه کرده و این را در هواپیما به من گفت. وقتی در چنین سطح بالایی فعالیت داشته باشید، ممکن است این اتفاقات رخ دهد. او خیلی زود متوجه اشتباهش شد اما فرصتی برای جبران آن ندارد.

گفتنی است تیم ملی انگلیس در روزهای آتی در مقدماتی جام جهانی و تحت هدایت گرت ساوتگیت به میدان خواهد رفت.

1405