خوشحالی کوریا از کمک به آرژانتین در غیاب مسی

خوشحالی کوریا از کمک به آرژانتین در غیاب مسی

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه احساس می شود هیچ بازیکنی توانایی پر کردن جای خالی لیونل مسی را ندارد، آنخل کوریا اعلام کرد که امیدوار است بتواند با عملکردش کاری کند تا غیبت مسی کمتر حس شود.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم اتلتیکو مادرید اعلام کرد که تمام تلاشش را برای کمک به تیم ملی آرژانتین انجام خواهد داد تا غیبت مسی در تیم ملی آرژانتین کمتر حس شود. لیونل مسی به دلیل مصدومیت همسترینگ پا چند هفته‌ای دور از میادین خواهد بود و این به این معنی است که این اعجوبه آرژانتینی نمی‌تواند تیم ملی کشورش را مقابل پرو و پاراگوئه همراهی کند. آنخل کوریا که عموما به عنوان بازیکن ذخیره برای اتلتیکو مادرید به میدان می‌رود، موفق شده است تا به اینجای فصل دو گل مهم برای اتلتی به ثمر برساند تا این تیم مادریدی در صدر جدول لالیگا حضور داشته باشد. با توجه به غیبت مسی، انتظار می‌رود این مهاجم 21 ساله پنجمین حضور ملی‌اش را در بازی‌های پیش رو تجربه کند، با این حال او در مصاحبه با وبسایت fourfourtwo گفت:

همگی ما می‌دانیم که در دنیا تنها یک لیونل مسی وجود دارد با این حال اگر قرار باشد جای او را در زمین بازی پر کنم، تمام تلاشم را خواهم کرد که بهترین عملکردم را برای تیم ملی آرژانین ارائه دهم.

تیم ملی آرژانتین در جدول رده بندی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی، با یک امتیاز کمتر از اروگوئه و امتیازی برابر با برزیل، در رده سوم قرار دارد. آرژانتین باید روز پنجشنبه به مصاف پرو برود و کوریا پیش از این دیدار اعلام کرد:

باید با 100 درصد آمادگی برای آرژانتین به میدان برویم. مقابل ونزوئلا تلاش بسیاری کردیم تا نتیجه را به تساوی بکشانیم و اکنوی می‌بایست مقابل پرو عملکرد درخشانی ارائه دهیم تا 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

1899