ساوتگیت: رونی و والکات از ابتدا بازی خواهند کرد

ساوتگیت: رونی و والکات از ابتدا بازی خواهند کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - ساوتگیت در کنفرانس خبری خود در مورد رونی، والکات و رشفورد صحبت هایی انجام داده است.

به گزارش وبسایت نود، گرت ساوتگیت سرمربی موقت تیم ملی انگلیس، شنبه در اولین بازی خود روی نیمکت سه شیرها، به مصاف مالت خواهد رفت، او در آستانه این دیدار فاش کرده که رونی و والکات از ابتدا به میدان خواهند رفت، ساوتگیت در مورد رشفورد هم صحبت هایی انجام داده است:

رونی از ابتدا بازی خواهد کرد، والکات هم همینطور. اما اطلاعات بیشتری نخواهم داد. می دانم که همه می خواهند پیش تر، ترکیب تیم را بدانند ولی نمی توانم به حریف این امتیاز را دهم که با اطلاع کامل از ترکیب تیم، به زمین وارد شوند. بازیکنان ترکیب تیم را می دانند. فکر می کنم رونی با توانایی و تجربه اش، به کنترل بازی کمک خواهد کرد.

لحظه خوبی برای والکات فرا رسیده است، او در بازی های اخیر برای تیم باشگاهیش خوب کار کرده و به عنوان سرمربی تیم می بایست از بازیکنی که در شرایط خوبی به سر می برد، استفاده کنم. والکات پخته تر شده و با عملکرد خوبش در آرسنال، اعتمادبه نفس بیشتری هم پیدا کرده است.

رشفورد سال قبل به طور ناگهانی، به تیم اصلی یونایتد وارد شد، صحبت های زیادی پیرامون او شد و تشخیص دادیم او را به تیم زیر 20 سال ببریم، جایی که نگاه های کمتری وجود دارد. او به خوبی در تیم اصلی جای گرفته و از بازیکنان باتجربه تر چیزهایی را فرا می گیرد. بنابراین در مورد بازی دادن به رشفورد، مردد نخواهم بود.

2021