پیش بازی بارسلونا - دپورتیوو لاکرونیا؛ همه در انتظار بازگشت مسی

پیش بازی بارسلونا - دپورتیوو لاکرونیا؛ همه در انتظار بازگشت مسی

وبسایت رسمی برنامه نود - در یکی از دیدار های هفته هشتم لالیگای اسپانیا، آبی و اناری پوشان کاتالونیا در حالی میزبان لاکرونیا هستند که پس از شکست ناباورانه هفته گذشته در مکان چهارم جدول قرار گرفته اند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، این بازی در شرایطی برگزار می شود که تیم میهمان با 8 امتیاز از 7 بازی در رده سیزدهم جدول قرار دارد و روی کاغذ، بارسلونا کار سختی در پیش ندارد. اما با توجه به دیدار سخت چهارشنبه شب مقابل منچستر سیتی تا حدودی تحت فشار هم قرار دارد. چرا که بارسلونای انریکه نشان داده که همیشه در هفته هایی که در میانه آن ها بازی های اروپایی را در پیش دارد متزلزل ظاهر می شود.

بر همین اساس فردا با توجه به غیبت آلبا و سرجی روبرتو، اگر قرار باشد مسی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده از ابتدا به میدان نرود و صد البته خستگی بازیکنانی که از بازی های ملی بازگشته اند، به استراحت بپردازند، نباید انتظار بازی آسانی برای بارسلونا را داشت. انریکه همچنین پس از 5 بازی مجدادا ساموئل اومتیتی جوان را نیز در اختیار خواهد داشت. در آن سوی میدان لاکرونیایی که در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست را تجروبه کرده است ژوسلو و خوانفران را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. لاکرونیا که در این فصل تیمی بسته و دفاعی بوده نتوانسته خوب نتیجه بگیرد. آن ها دو هفته پیش نیز مغلوب اتلتیکو مادرید شدند.

هرچند آخرین مصاف دو تیم به فصل گذشته بر می گردد و بارسلونا در ریازور با 8 گل دپور را مغلوب کرده است اما فراموش نکنیم که دو بازی قبلی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده است و لاکرونیا را باید در آن دسته از تیم هایی قرار داد که اگر روز روز آنها باشد می توانند برای بارسلونا زخم خورده دردسر ساز شوند. در 6 بازی اخیر دو تیم که 4 بار با برد بارسلونا و 2 بار با تساوی به پایان رسیده، بارسا 23 گل به ثمر رسانده و 8 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است. پرگل ترین بازی دو تیم نیز به سال 2012 و پیروزی 5 بر 4 بارسلونا در ریازور باز می گردد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

اخبار دو تیم و نکات آماری بازی:

* بازی های ملی برای بارسلونا خوش یمن نبوده است. نیمار از ناحیه سر و سرخی روبرتو و یوردی آلبا در دیدار برابر ایتالیا مصدوم شدند. اما مسی و اومتیتی به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند.

* لاکرونیا در حالی که تنها 5 گل در لیگ امسال به ثمر رسانده، 6 بار دروازه اش را باز شده دیده است. این آمار برای بارسا 22 در برابر 10 است.

* بارسلونا 12 بازی است که در برابر لاکرونیا شکست نخورده است.

* لاکرونیا در سه بازی خارج از خانه اخیر خود نتوانسته گلزنی کند. آن ها در 15 بازی از 14 بازی خارج از خانه خود پیروز نشده اند.

آمار 6 بازی اخیر دو تیم در لالیگا:

1313