خواکین: مودریچ بزرگترین غایب رئال مادرید خواهد بود

خواکین: مودریچ بزرگترین غایب رئال مادرید خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - خواکین، وینگر تیم رئال بتیس می گوید غیبت لوکا مودریچ بزرگترین مشکل رئال مادرید در دیدار روز شنبه خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید برای دیدار هفته هشتم بازیکنانی چون کاسمیرو، خامس رودریگز و سرخیو راموس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما خواکین معتقد است که غیبت مودریچ به دلیل مصدومیت زانو ممکن است بزرگترین مشکل تیم میهمان در این مسابقه باشد. او در این رابطه به Movistar Plus گفت:

سرخیو کاپیتان تیم است، رهبر خط دفاعی که فوتبالیست بزرگی هم هست. مودریچ به بازی طراوت می بخشد و کاسمیرو همه جا حضور دارد. مودریچ بازیکن با کلاسی است و با توجه به فرمی که داشت، فکر می کنم رئال مادرید بیشتر از همه دلتنگ حضور او خواهد بود. اما جدا از این سه بازیکن، رئال مادرید ترکیبی در حد کیفیت لیگ قهرمانان دارد.

رئال مادرید همیشه رئال مادرید است، صرف نظر از غایبانی که دارند. برای ما این مسابقه بزرگی است و هواداران می خواهند آن را تماشا کنند و بازیکنان می خواهند در آن بازی کنند. امیدواریم که در سطح سایر بازی های خود باشیم و با تیمی قدرتمند بتوانیم امتیاز بگیریم.

خواکین در ادامه اذعان کرد که روند ضعیف اخیر رئال مادرید باعث شده تا زمان این دیدار مناسب باشد:

اگر حق انتخاب داشتیم، این بسیار بهتر است که آنها در چنین فرمی به مصاف ما بیایند، جایی که چند بازی متوالی پیروز نشده اند و چند بازیکن بزرگ خود را در اختیار ندارند. مسلماً این بهتر است. اما نمی توانیم اهمیت چندانی به این وضعیت قائل شویم چرا که رئال مادرید ترکیب بسیار سطح بالایی دارد.

1771