پیش‌بازی چلسی- لسترسیتی/ دار و دسته تری

پیش‌بازی چلسی- لسترسیتی/ دار و دسته تری

در شب بازگشت کاپیتان تری، برتری برای چلسی از نان شب هم واجب‌تر است.

 به گزارش کاپ، بازی ساعت 15 امروز بین چلسی و لسترسیتی در هفته هشتم لیگ برتر درست به همان اندازه که برای کونته، سرمربی آبی‌ها اهمیت دارد، برای رانیری، سکاندار لسترسیتی هم مهم است.

 سرمربی ایتالیایی با رقم زدن برتری لستر مقابل چلسی در برهه کلیدی فصل قبل علاوه بر بالا بردن شانس تیمش برای قهرمانی، زمینه‌ساز اخراج مورینیو، دشمن خونی‌اش شد و شاید برتری مجدد در میهمانی امروز، کونته را هم به سرنوشت آقای خاص دچار کند. بنگاه‌های شرط‌بندی سرمربی جوان تیم لندنی را سرمربی اخراجی بعدی لیگ برتر می‌دانند اما او گفته تنها به این شایعات می‌خندد!

 شرایط 2 تیم

شاید هم فرصتی برای خنده سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا نباشد چون تیم او پس از شروع توام با 3 پیروزی متوالی از 4 بازی بعدی تنها 4 امتیاز گرفت و حالا با 13 امتیاز در رده هفتم است. لسترسیتی، قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس شروع قابل اعتنایی نداشته است. قرار گرفتن در رده دوازدهم آن هم با 8 امتیاز، ضعیف‌ترین شروع یک مدافع عنوان قهرمانی در تاریخ لیگ برتر را رقم زده.

تری بازمی‌گردد

 کاپیتان جان تری پس از پایان دوران مصدومیت برای اولین بار پس از بازی مقابل سوانزی برای چلسی به میدان می‌رود. تنها غایب چلسی ویلیان نام دارد که به خاطر مرگ مادرش عزادار شده است. احتمال عدم حضور شینجی اوکازاکی، بازیکن ژاپنی مصدوم لسترسیتی در این رقابت وجود دارد.

رویارویی‌های قبلی

 در 135 بازی قبلی، 79 پیروزی از آن چلسی شده و 18 بار لستر مچ رقیب قدرتمند خود را خوابانده است.23 بازی هم با تساوی به پایان رسید.

نکات کلیدی

چلسی پس از 6 پیروزی متوالی در هیچ یک از 2 رویارویی قبلی موفق به شکست لستر نشد.

لسترسیتی تنها در یکی از 10 ملاقات قبلی از ورزشگاه چلسی به برتری رسیده است.

لسترسیتی در صورت باخت در این بازی به اولین تیم پس ازبلکبرن فصل 1996-1995 تبدیل می‌شود که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، هر 4 بازی اول خارج از خانه فصل بعد از قهرمانی خود را با شکست به پایان می‌رساند.

ترکیب احتمالی

چلسی: کورتوا، تری، لوئیس، کیهیل، کانته، ماتیچ، آزپلیکوئتا، آلونسو، هازارد، کاستا، موزس

لسترسیتی: اشمایکل، سمپسون، هوث، مورگان، فوچ، گری، درینک‌واتر، کینگ، محرز، اوکازاکی، واردی