پیکه: تحریک کردن هواداران رئال مادرید را دوست دارم

پیکه: تحریک کردن هواداران رئال مادرید را دوست دارم

وبسایت رسمی برنامه نود - جرارد پیکه، بازیکن بارسلونا با شبکه سه کاتالونیا صحبت کرد و گفت که دوست دارد روزی مدیر باشگاه کاتالونیایی شود.

به گزارش وبسایت نود، پیکه در مورد رویای ریاست خود در بارسلونا گفت:

زمانی که از فوتبال  بازی کردن بازنشسته شوم دوست دارم چنین راهی را ا انتخاب کنم. مسلما دوست دارم مدیر بارسلونا شوم چرا که نمی توانم خودم را در نقش مربی ببینم. تصور نمی کنم که از مربیگری لذت ببرم اما خودم را آماده شغل مدیریت می دانم چرا که عمیقا شیفته باشگاه بارسلونا هستم. تصور می کنم که زمانی که دوران بازی یک بازیکن به اتمام می رسد مدیریت برای وی گامی منطقی خواهد بود. نمی دانم که مشکل چیست که یوفا اجازه ورود پرچم های کاتالونیا را توسط هواداران به نیوکمپ نمی دهد. تصور می کنم که یوفا  به عنوان نهادی که از ورود پرچم به ورزشگاه ها جلوگیری می کند سخت در اشتباه است.

پیکه در مورد جو تیم ملی اسپانیا بیان کرد :

در حال حاضر جو خیلی خوبی وجود دارد. روز قبل از بازی معمولا به اتاق کاپیتان می رویم. حالا که ایکر در تیم نیست ، راموس حضور دارد. رابطه من با او خوب است. رابطه ام با رونالدو هم خوب است. در منچستر او یکی از سه چهار بازیکنی بود که رابطه گرمی با هم داشتیم. کریستیانو ذاتا اهل رقابت است. ذهنش و تمامی اعضای بدنش برای تلاش کردن و تبدیل شدن به بازیکنی بهتر ساخته شده است. هیچ کس از نظر جاه طلبی نمی تواند با او رقابت کند. رونالدو یکی از بهترین بازینان تاریخ فوتبال است. همه بازیکنان بزرگ ممکن است که خود را در بالاترین سطح جاه طلبی ببینند. نمی دانم علاقه به پیشرفت یک بیماری است یا نه اما چنین افرادی حق دارند تا محدودیت داشته باشند.

مدافع باتجربه بارسلونا در مورد شرایط بارسلونا بدون مسی اظهار داشت:

مسی تاثیرگذار و بی همتاست. وقتی مسی نیست انگار پدر ما مرده است و باید تنها پرواز کنیم. مسلما بدون او کار مشکلی داریم. بارسا همیشه پیروز می شود ؟ نه این طور نیست. باید تلاش کنیم تا در دوره ای جدید حرکت کنیم. روزی که مسی از بارسا برود ، قدرت پیروزی ما در سالهای اخیر هم از میان نخواهد رفت اما فوتبال همین است و باید به رفت و آمدها عادت کرد. مسلما قرار نیست که مسی دیگری وجود داشته باشد و نسلی دیگر در لاماسیا با حضور ژاوی، بوسکتز، پویول ، اینیستا و من تکرار نخواهد شد. مسلما دوست دارم که تکرار شود اما این طور نخواهد شد.

پیکه گفت که دوست دارد رقابت سخت و جدی با بارسلونا ادامه داشته باشد. وی در سالهای اخیر کل کل های زیادی با آربلوا؛ مدافع اسبق رئال داشت. وی اظهار داشت:

اعتراف می کنم که تحریک کردن حریف و هواداران رئال مادرید را دوست دارم. خیلی دوست دارم که استرس ورزشی وجود داشته باشد.بدون چنین حسی به نظرم مردم فوتبال را دوست نخواهند داشت. بدون رقابت میان رئال مادرید و بارسلونا ، این بازی حس مرگ و زندگی ندارد ، حس دیداری که سرنوشت آن در یک بازی تعیین می شود. درست است که اخیرا ترمز جنجال ها را کشیده ام. تائید می کنم که زمانی که مردم درون زمین به من فشار می آورند از نظر ذهنی به هم می ریزم. گاهی دوست ندارم حرف بزنم اما از من می خواهند که در مورد مسائل خاصی صحبت کنم. در نهایت این هیجان را در بازیهای رئال و بارسا در دوران حضور مورینیو و گواردیولا دیدیم.

1140