رئال مادرید به دنبال جذب گلسون مارتینز، وینگر جوان پرتغالی

رئال مادرید به دنبال جذب گلسون مارتینز، وینگر جوان پرتغالی

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید توجه ویژه ای به دیدار فردا شب دو تیم دورتموند و اسپورتینگ در ورزشگاه ژوزه آولاده خواهد داشت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این نگاه ویژه تنها به خاطر حریفان حاضر در گروه F نخواهد بود. بنا به گزارش رسانه های پرتغالی، رئال مادرید استعداد یاب های خود را به تماشای بازی یکی از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال اروپا می فرستد و این بازیکن گلسون مارتینز 21 ساله است.

طبق گزارش Correio da Manha، رئال مادرید استعداد یاب های خود را به لیسبون می فرستد تا این وینگر جوان را زیر نظر داشته باشند. این بازیکن در دیدار هفته نخست رقابت ها در سانتیاگو برنابئو عملکرد قابل توجهی داشت و از آن به بعد، توجه تعدادی از باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و در میان آنها، بارسلونا، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ نیز قرار دارند.

اسپورتینگ امیدوار است که قرارداد این بازیکن تمدید شود و پیشنهاد افزایش پنج برابری دستمزد به او ارائه کرده است. در حال حاضر، گلسون سالانه 120,000 یورو دریافت می کند و یکی از پایین ترین دریافتی ها را در ترکیب تیم دارد. رقم فسخ قرارداد او نیز 60 میلیون یورو می باشد.

1771