پیش بازی اسپورتینگ - دورتموند؛ ماموریت سخت زنبورها در پرتغال

پیش بازی اسپورتینگ - دورتموند؛ ماموریت سخت زنبورها در پرتغال

وبسایت رسمی برنامه نود - از دور سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اسپورتینگ پرتغال به مصاف بوروسیا دورتموند خواهد رفت.به گزارش وبسایت نود، دو تیم در حالی پا به این بازی می گذارند که در دو بازی قبلی اسپورتینگ یک برد و یک باخت کسب کرده و دورتموند هم در دو بازی قبلی خود در این رقابت ها یک برد و یک تساوی کسب کرده است. این دیدار از ساعت 22:15 به وقت ایران و با قضاوت دامین اسکومینا داور اسلوونیایی آغاز خواهد شد.

وضعیت دو تیماسپورتینگ: پس از سپری شدن 7 هفته از لیگ پرتغال اسپورتینگ با کسب 16 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاده است. اسپورتینگ در 6 بازی آخر خود در تمامی رقابت ها 2 باخت، 1 تساوی و 3 برد را کسب کرده است. در آخرین بازی آن ها در رقاب های جام حذفی پرتغال 1-0 فامالیکوا را شکست دادند.دورتموند: در 3 بازی آخر تیم توماس توخل در کسب پیروزی ناکام بوده. پس از تساوی مقابل رئال مادرید در زمین لورکوزن 2-0 بازی را واگذار کردند و روز جمعه گذشته در هفته هفتم بوندس لیگا 1-1 مقابل هرتا برلین متوقف شدند. دورتموند هم اکنون با کسب 13 امتیاز در مکان پنجم جدول بوندس لیگا ایستاده است.

غایبین دو تیماسپورتینگ: آدرین سیلوا، اسپالیوسدورتموند: سوبوتیچ، اشملتسر، شورله، کاسترو، دورم، بندر، گوئریرو

نکات ویژه بازی♦ دو تیم برای اولین بار با هم در رقابت های اروپایی دیدار می کنند.♦ برد 6-0 دورتموند مقابل لژیا ورشو در دور اول گروهی پرگل ترین برد آن ها در تاریخ لیگ قهرمانان بوده است.♦ 4 گل از 5 گل آخر اسپورتینگ در بازی های خانگی لیگ قهرمانان در نیمه اول زده شده است.♦ پیر امریک اوبامیانگ در این فصل بیش از هر بازی دیگری شوت درون چهارچوب داشته است (7).♦اسپورتینگ 7 بازی از 10 بازی خود مقابل تیم های آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست به پایان رسانده است و تنها یک برد کسب کرده است. در آخرین بازی مقابل یک تیم آلمانی نوامبر 2014 شالکه را 4-2 شکست دادند.♦ چهار بازی آخر اسپورتینگ مقابل تیم های آلمانی در مجموع 26 گل دربر داشته است، میانگین 6.5 گل برای هر بازی!♦ دورتموند هر سه باری که برای بازی های اروپایی به پرتغال سفر کرده بازی را واگذار کرده است. 1963 مقابل بنفیکا، 1999 و 2001 مقابل بواویشتا.

 ترکیب احتمالی دو تیم

7899