خبر ویژه؛ گودرزی پس از جلسه با حسن روحانی، استعفا کرد

خبر ویژه؛ گودرزی پس از جلسه با حسن روحانی، استعفا کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - وزیر ورزش و جوانان امروز پس از جلسه هیات دولت و گفت و گویی که با حسن روحانی رئیس جمهور داشته است از سمت خود استفعا داد.

به گزارش سایت نود، از صبح امروز منابع نزدیک به وزارت ورزش این خبر را به صورت غیر رسمی تکذیب می‌کردند اما بسیاری از منابع موثق تایید کرده‌ بودند گودرزی از وزارت ورزش رفتنی شده است.

داستان از این قرار بود که صبح امروز (سه شنبه) سایت انتخاب که یکی از رسانه‌های نزدیک به دولت است گزارش داد گودرزی و دو وزیر دیگر کابینه استعفا داده‌اند. منابع نزدیک به وزارت ورزش بعد از انتشار این گزارش تلاش کردند به صورت غیر رسمی آن را تکذیب کنند اما موج خبر در شبکه های اجتماعی و سایتها آنقدر سنگین بود که خود وزیر هم یکی از سفرهای خارجی اش را لغو کرده بود.

خبرگزاری فارس گزارش داده  بوددر پی تغییر و تحولاتی که قرار است در وزارت ورزش رخ دهد و همینطور صحبت‌هایی که در خصوص رفتن محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از این وزارتخانه مطرح شده سفر گودرزی به ژاپن لغو شد. گودرزی به دعوت وزیر ورزش ژاپن قرار بود در نشست وزرای ورزش و فرهنگ شرکت کند.

در همین راستا یک مقام آگاه در دولت هم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر خبر استعفای گودرزی را تایید کرد و گفت این خبر فردا چهارشنبه رسما اعلام می‌شود. 

رضا صالحی امیری، مونسان و نصرالله سجادی گزینه‌های سرپرستی وزارت ورزش هستند.

گودرزی ماه گذشته در گفت‌وگو با هفته نامه کیهان ورزشی احتمال استعفا کردن و رفتن از وزارت ورزش را رد نکرده بود و البته از عدم تخصیص اعتبارهای عمرانی دولت به پروژه های ورزشی گلایه کرده بود.

39046