نیمار: مهم ترین هدف من قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان اروپاست

نیمار: مهم ترین هدف من قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان اروپاست

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره برزیلی بارسلونا اعلام کرد که مهم ترین هدفش در این هدف فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش وب سایت نود، نیمار بازیکن برزیلی بارسلونا که در سال 2015 همراه با این تیم موفق شد با غلبه بر یوونتوس ایتالیا به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد، پیش از بازی این هفته برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اظهار داشت تمام هدفش اینست که بار دیگر در پایان این فصل به عنوان قهرمانی در این رقابتها دست یابد.

در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و در هفته سوم این بازیها، چهارشنبه شب تیم های بارسلونا و منچستر سیتی در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. در این دیدار بارسلونا و هوادارانش از سرمربی سابق خود یعنی پپ گواردیولا استقبال خواهند کرد. گواردیولا پیشتر در سال در سال 2015 همراه با بایرن مونیخ به نیوکمپ آمده بود اما در آن بازی با 3 گل مغلوب آبی اناری پوشان شد. نیمار بازیکن برزیلی بارسلونا پیش از این بازی به فاکس اسپورت گفت:

در اولین فصل حضورم در بارسلونا موفق شدم به قهرمانی لیگ قهرمانان دست پیدا کنم. اما هدف من اینست که باز هم به این افتخار دست پیدا کنم. وقتی که شما در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی دست می یابید، اصلاً به این مسئله فکر نمی کنید که به هدف خود دست پیدا کرده اید. بلکه باز هم می خواهید به این موفقیت دست یابید زیرا احساس بسیار خوبی به شما می دهد. اگر به برخی از بازیکنان بارسلونا نگاه کنید، متوجه می شوید که برخی از آنها چند سال پیش مدام عناوین قهرمانی را به دست می آوردند، اما هیچ گاه انگیزه خود را از دست ندادند و برای به دست آوردن عناوین بیشتر تلاش کردند و به موفقیت های بیشتری رسیدند.

نیمار در ادامه در مورد لیونل مسی هم گفت:

فکر می کنم که مسی به شرایط آمادگی جسمانی دست یافته و به روزهای خوب خودش نزدیک شده است. اگر مسی به میدان برود حتماً برای بارسا مؤثر کار خواهد کرد.

2081