کار بایرن مونیخ برای جذب برانت راحت تر شد؛ بند آزاد سازی در 2018

کار بایرن مونیخ برای جذب برانت راحت تر شد؛ بند آزاد سازی در 2018

وبسایت رسمی برنامه نود - یولین برانت یکی از بازیکنانی است که گفته می شود  مسئولان بایرن مونیخ برای جایگزینی ریبری و ربن مد نظر گرفته اند.

به گزارش وبسایت نود، یولین برانت وینگر 20 ساله باشگاه بایر لورکوزن یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال آلمان است و از چندی قبل او به عنوان یکی از اهداف اصلی بایرن مونیخ مطرح شده است. با پا به سن گذاشتن زوج روبری، بایرن مونیخ از چندی قبل تلاش های خود برای پیدا کردن جانشین برای این دو بازیکن را آغاز کرده است و از یولین برانت و سرج نبری به عنوان جدی ترین اهداف بایرن مونیخ نام برده می شود.

روز چهارشنبه سایت اشپورت بیلد آلمان در گزارشی عنوان کرد که این بازیکن می تواند در تابستان 2018 بدون هیچ مشکلی و تنها با پرداخت 12.5 میلیون یورو از بایر لورکوزن جدا شود. قرارداد کنونی برانت تا پایان ژوئن 2019 اعتبار دارد. برانت قبل از پیوستن به لورکوزن با مسئولان بایرن مونیخ هم مذاکراتی داشت اما در نهایت این باشگاه را برای رشد خود بهتر دانست. 

در همین حال گفته می شود طبق بندی در قرارداد این بازیکن، باشگاه بایر لورکوزن می تواند از پیوستنش به تیم های رقیب در بوندس لیگا علی الخصوص بایرن مونیخ ممانعت کند. 

7899